וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות צעצוע: מתקן לסירוק עצמי לחתולים, רולר לניקוי שערות ועוד

כרמי צדוק

27.8.2012 / 14:00

מדור חיות צעצוע מכיר לכם שלל מוצרים חדשים או לא מוכרים לבעלי חיים: צעצועים, חטיפים, גאדג'טים, מוצרי היגיינה ועוד פינוקים שיעשו למחמדכם את השבוע

Self Groomer: מתקן לסירוק עצמי לחתולים

מתקן עם קטניפ לסירוק עצמי לחתולים. ג'רמי יפה
מתקן לטיפוח עצמי עם קטניפ לחתולים/ג'רמי יפה

Self Groomer הוא מתקן פלסטיק קטן של חברת CAT IT המיועד לסירוק עצמי של החתול, כשהוא מודבק או מחובר בברגים למשקוף או לקיר. המתקן מורכב משני חלקים - אחד מהם דמוי מברשת - הנצמדים זה לזה כשביניהם מכניסים את הקטניפ מתוך שקיק המצורף לאריזת המוצר. החתול נמשך לקטניפ, מתחכך במתקן וכך בעצם מסרק את עצמו.

דבר הנסיין: "החתולות שלי השתגעו ברגע שפתחתי את שקיק הקטניפ והתכוונתי לשפוך את תכולתו למתקן. הן באו אחרי למשקוף עליו הדבקתי אותו ולא הפסיקו להתחכך בו, בעיקר עם הראש. כעבור זמן מה הן הפקירו אותו ומדי פעם הן ניגשות, מתחככות בו וממשיכות לדרכן. מתקן חביב מאוד, לא הכרחי, אבל ממש חמוד".

Self Groomer של CAT IT, להשיג בפטסי רמת גן, 35 שקל.

צעצוע פרווה בצורת חיה לכלבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעצוע פרווה בצורת חיה לכלבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעצוע בצורת חיה של חברת Skinneeez. המוצר מדמה לכלב הרגשה כאילו תפס טרף אמיתי. בראש ובזנב מצויות צפצפות שעושות רעש של טרף במצוקה. הצעצוע אינו עמיד יותר מצעצועי בד אחרים, אך בשל מבנהו, רוב הכלבים אינם מנסים לקרוע אותו.

דבר הנסיין: "הכלב שלי, שבדרך כלל נגעל מבעלי חיים קטנים שהוא פוגש, כמו ג'וקים או עכברים, דווקא גילה עניין במוצר. הוא ישר אחז בשיניו את הצעצוע והתחיל לנער אותו, ממש כאילו זה עתה תפס טרף. הטרף אכן 'זעק' והרעיש כשננשך. הכלב הצליח לקרוע (וגם לבלוע) חתיכות פרווה מן המוצר, אך לא לפתוח אותו לגמרי (במידה ופותחים את המוצר, אין שם כלום, הוא ריק מבפנים). הייתי צריך לפתוח לכלב את הפה בכוח כדי לשחרר את המוצר ולגרום לו להפסיק להוציא ממנו פרווה. מעניין אם הוא חשב שזו חיה אמיתית או הבין שזה רק צעצוע".

צעצוע פרווה בצורת חיה של סקיניז, להשיג ב"הכלבתוליה" רמת גן, 39 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

Pet Head Waterless: שמפו יבש לכלב ללא מים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Pet Head Waterless/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמפו יבש לכלב ללא מים Pet Head Waterless מיועד לכלבים שמפחדים ממים או לניקיון בין חפיפות. בסדרה תוכלו למצוא מגוון סוגי שמפו: לעור רגיל ללא מים, לעור יבש, משולב עם קונדישנר, מתיר קשרים ועוד.

דבר הנסיין: "בואו נודה, כלבים לא אוהבים להתקלח. נקודה. כשסוף סוף מקלחים אותם, הם מפיצים ריח מאוד מסריח מיד עם מגע המים בפרוותם. בשימוש בשמפו נחסך התהליך המשולש והמסורבל של מים, סבון מים. כל שצריך לעשות זה לרסס כמה פעמים על גוף הכלב, וזהו, הכלב נקי. מדובר לא פחות מהברקת המאה, תרתי משמע. הכלב מריח נפלא ופרוותו מבריקה גם שבועיים לאחר השימוש".

פט הד שמפו, Shampoo מ"ל 450, להשיג בחנות פט פוינט תל אביב, 69 שקל.

מגבת לכלבים וחתולים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגבת לכלבים וחתולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגבת לבעלי חיים של טריקסי. המגבת ארוכה וצרה, בקצוות שלה יש שני כיסים המיועדים לידיים של הבעלים, כך שניתן לנגב את החיה תוך כדי אחיזה יציבה ונוחה ובלי סכנת נשיכות ושריטות של חיות מחמד לא מרוצות. המגבת ניתנת לתלייה בחדר האמבטיה.

דבר הנסיין: "לאחר שהכלב יצא ממי הים המלוחים, ניגבתי אותו במגבת. נראה כי המים נספגו היטב והכלב התייבש תוך דקות בודדות. היתרון שמצאתי במגבת הזו על פני מגבת רגילה הוא בכך שיש בה את הכיסים, מה שמקל בפעולת הניגוב. עבור כלבים גדולים, המגבת דורשת עבודה רבה ומומלץ להשתמש במגבת סטנדרטית של בני אדם. לאחר השימוש המגבת היתה קצת מסריחה, אבל זאת אשמת הכלב שלי, לא של המגבת".

מגבת טריקסי, להשיג בחנות החיות פט ביי, 44.90 שקל.

רולר רב פעמי לניקוי שערות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רולר רב פעמי לניקוי שערות/מערכת וואלה!, צילום מסך

רולר אלקטרו סטטי ללא מדבקות לניקוי רהיטים, בגדים ושטיחים. לרולר מברשת בעלת צפיפות גבוהה במיוחד, והיא מיועדת ללכוד שערות, גם קטנות ונסתרות, על פני משטחים שונים. ברולר יש מכל אחסון מובנה הניתן לפתיחה וריקון בתום השימוש.

דבר הנסיין: "הספות בבית מלאות פרווה שנשרה מהכלבה שלי, וזאת בשל ההרגל שלה לישון על הספה כשאנחנו לא בבית. לשם כך בדיוק הייתי זקוק לאמצעי שלא ישאיר זכר לשערות הרבות. התאכזבתי לגלות שהרולר כלל לא יעיל לניקוי ספות הבד הלבנות בסלון שלי, הוא בקושי תפס שערות בודדות. לאחר שכמעט ויתרתי עליו סופית, החלטתי לבדוק את יעילותו על גבי בגדים, ופה באה הישועה. על הבד של החולצת כותנה שלי הוא עבד מצוין, ולא נשאר זכר כמעט לאף שערה".

רולר רב פעמי, להשיג בחנות אינטר פט, 39 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully