וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר לבן של בכיר לשעבר במוסד שביצע מעשים מגונים

גלעד גרוסמן

14.8.2012 / 18:16

דין כרמל, בן 36 מתל אביב, הורשע בביצוע מעשים מגונים בבת 10, אשר הגיעה לדירתו כדי לבקר כלב שמסרה לו. הוא הורשע גם בהחזקת פורנוגרפיה של קטינים. "עבריין מין מסוכן"

בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (שלישי) 13 חודשי מאסר בפועל על דין כרמל, תושב העיר בן 36, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע מעשים מגונים בילדה בת עשר במשך כחצי שנה. כרמל, בנו של בכיר לשעבר במוסד, ניצל את העובדה שהילדה באה לדירתו כדי לבקר כלב שמסרה לו, וביצע בה את המעשים המגונים, בחמש הזדמנויות שונות. בנוסף, נגזר עליו לשלם פיצויים בסך 75 אלף שקלים למתלוננת.

על פי כתב האישום נגדו, כרמל ביצע את המעשים בזמן שצפה יחד עם הקטינה, כשהוא בעירום, באתרי היכרות באינטרנט, או כשהיו על המיטה בחדרו. הוא הורשע גם בהחזקת מאות תמונות וסרטונים פורנוגרפיים, בהם מופיעים קטינים.

השופטת כתבה בגזר הדין כי מעשיו של כרמל אינם ברף הנמוך, כי הוא לוקה בסטייה מינית ברמת סיכון בינונית-גבוהה וכי הוא לא מפנים באופן מלא את התנהגותו ואת העובדה שניצל את אמונה של הקטינה. עם זאת, הגדירה השופטת את ההסדר כסביר וראוי, בין השאר לאור העובדה שכרמל פנה מיוזמתו לקבלת הליך טיפולי והביע צער על המעשים.

ד"ר דנה פוגץ', מנכ"לית מרכז נוגה בקריה האקדמית אונו שליוותה את הקטינה בהליך המשפטי, אמרה כי "כפי שהשופטת קבעה, מדובר בעבריין מין מסוכן. יחד עם זאת, הנפגעת הסכימה להסדר המקל כדי לקצר את ההליך, שנמשך למעלה משלוש שנים וכדי למנוע מעצמה את החוויה הקשה של מתן עדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully