וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחקר כי צולם אוחז בארנב מאוזניו: "כך מחזיקים אותם"

יהושע בריינר

14.8.2012 / 20:26

בן 17 שהעלה לפייסבוק תמונה של עצמו אוחז בארנב מאוזניו נחקר וטען כי זו דרך מקובלת לאחוז בארנב. וטרינרים אישרו כי לא אמור להיגרם נזק לארנב, אך הנער שוחרר למעצר בית

עוד מקרה של התעללות בבעלי חיים או אי הבנה? משטרת מחוז ש"י עיכבה (שלישי) לחקירה נער בן 17 מביתר עלית בחשד להתעללות בבעלי חיים, לאחר שגולשים בפייסבוק הפיצו תמונה בה הוא נראה מחזיק ארנב מאוזניו, ומעמיד פנים כאילו הוא נוגס בו.

בחקירתו של הנער התברר כי התמונה צולמה בפינת חי בהתנחלות, במקום המוגדר כפינת ליטוף. הנער סיפר לחוקרים כי לא התכוון להתעלל בארנב והסביר כי מקובל להרים ארנב דרך אוזניו. ידידה שהייתה עמו בעת המעשה תמכה בדבריו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרים את החתול מאוזניו - והעלה לפייסבוק. התמונה שבעקבותיה נעצר הנער/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, בעקבות דברי הצעיר אימתה המשטרה את טענותיו עם וטרינרים, שהסבירו כי על אף שאין זו שיטה קונבנציונאלית להרים ארנב, הדבר מותר ואינו מהווה התעללות. אף על פי כן, במשטרה שחררו את הצעיר בתנאים מגבילים למעצר בית בן שלושה ימים.

הסערה הקודמת: אחז בחתול מזנבו

בשבוע שעבר נחקר במשטרה גולש אחר, אמין אסלנוב, לאחר שהעלה לפייסבוק תמונה של עצמו אוחז בחתול מזנבו. גולשים רבים הפיצו את התמונה, ואף הפכו אותה למם והפיצו גרסאות הומוריסטיות שלה.

מספר שעות לאחר החקירה, אסלנוב מחק את התמונה ופרסם סטטוס הבהרה (הטעויות במקור): "חברים זה לא היה מתוך כוונה לפגוע בחתול.. זה חתול שגדל ומסתובב בשכונה שלי ושיחתי איתו, לחתול לא נגרם נזק והוא חי כרגיל.. מצטער עם פגעתי במישהו זה לא היה בכוונתי.. החיות נועדו כדי לחיות ולא היה בכוונתי לפגוע בחתול, מצטער שוב ושבת שלום."

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמין אסלנוב. הסתבך בגלל התמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully