וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינגל ראשון לספייס גירלז מאז הפרידה

23.10.2000 / 12:07

"עכשיו, אחרי שנפרדנו וחזרנו, אנחנו הרבה יותר חזקות ומאושרות לעבוד יחד", הודיעה ספורטי ספייס, מל סי; הדיסק של הלהקה ייצא לחנויות בשישה בנובמבר

הספייס גירלז שיחררו היום סינגל ראשון, לראשונה מאז הפרידה שלהן לפני שנתיים. ארבעת הכוכבות, שנפרדו על מנת לנסות את מזלן בקריירות סולו, התאחדו מחדש באולפני ההקלטות, על מנת להוציא את הסינגל הכפול, עם שני הלהיטים "הולר" ו"תן לאהבה להוליך אותך". האלבום ייצא לחנויות בשישה בנובמבר.

הגירלז, מל בי, מלאני סי, ויקטוריה בקהאם ואמה בנטון, כיכבו בראש המצעד בבריטניה, בפעם החמישית והאחרונה, עם להיט הפרידה שלהן "גודביי". הן הודיעו כי הן מקוות שגם הסינגל החדש יזכה לתגובה דומה. "עכשיו, אחרי שנפרדנו וחזרנו, אנחנו הרבה יותר חזקות ומאושרות לעבוד יחד", הודיעה ספורטי ספייס, מל סי.

חברת התקליטים "וירג'ין" הודיעה כי הסגנון של הסינגל מעורב: "הולר" הוא יותר בסגנון פאנקי וראפ, ואילו "תן לאהבה להוליך אותך" הוא "ביקורתי", כשהכוכבות מגלות את הצד האימהי שלהן בדברי חכמה ל"ילדיהן". בפועל רק ויקטוריה בקהאם ומל בי הן אימהות.

באשר לסגנון הלבוש של הלהקה, שהוא לא פחות חשוב, ניתן להבחין בשינוי ניכר: בווידיאו קליפ של "הולר" הן מציגות תדמית קשוחה, לבושות במדי עור מבריקים וצמודים. ב"תן לאהבה" לעומת זאת, הן חוזרת לדמויותיהן המקוריות, אולם בסגנון יותר מתוחכם.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully