וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות צעצוע: מגבונים לחים, מסרק הפלא וכלי אוכל מתקפל

כרמי צדוק

14.8.2012 / 9:18

מדור חיות צעצוע יוצא לדרך עם שלל מוצרים חדשים או לא מוכרים לבעלי חיים: צעצועים, חטיפים, גאדג'טים, מוצרי היגיינה ועוד פינוקים שיעשו למחמדכם את השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא, זה לא מה שזה נראה, סוטים. מסרק לבעלי חיים FURminator deLuxe/מערכת וואלה!, צילום מסך

FURminator deLuxe: מברשת לסירוק הפרווה

מברשת לחתולים או לכלבים המיועדת להסיר את השיער החלש והמת. למברשת כפתור יעודי לשחרור הפרווה שנתפסה במסרק. לדברי היצרן, הסירוק אינו פוגע בפרווה העליונה של בעל החיים ומסייע במניעת כדורי שיער של חתולים. כמו כן, החברה מתחייבת להפחתת הנשירה ב-90% בשימוש קבוע.

דבר הנסיין: "לכלב שלי יש שיער קצר, אך הוא נושר בכמויות גדולות. באופן כללי הוא שונא מסרקים, לכן בזמן סירוק אני נאלץ להשתמש במחסום פה, וכך גם היה בהתחלה עם המברשת הזאת. לאחר התמדה יומיומית בסירוק, חלה ירידה בנשירת הפרווה ובנוסף היה ניתן להסיר את המחסום. קשה לנקוב באחוז ההפחתה המדויק, אך בהחלט חל שיפור רב, ואני כמעט לא מוצא שיערות של הכלב בבית. המחיר גבוה מאוד ביחס למסרקים רגילים, אבל שווה את זה".
FURminator deLuxe, להשיג בחנות אינטר פט, 219 שקל.

Nobby: וסט הצלה לכלב עם מחזיר אור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הולכים עם הכלב לים? על כל צרה שלא תבוא. וסט הצלה Nobby/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלבים שוחים באופן אינסטינקטיבי, לכן היתרון הבולט של וסט ההצלה נמדד בעת סכנה, למשל אם הכלב נסחף או נעלם. במקרים כאלה הכלב מתעייף ולא מסוגל עוד להשתמש ברגליו בכדי לשחות, וכאן הווסט משמש כאביזר מציל חיים. האפוד מתאים גם לכלבים המתקשים לשחות או לנשום כמו גזעים פחוסים, כלבים שמנים, מבוגרים או חולים.

דבר הנסיין: "הווסט מורכב מסקוטשים וקליפסים הניתנים להתאמה אישית, ובנוסף יש לו ידית מבד שבעזרתה ניתן לתפוס או להניף את הכלב. בשימוש הראשון היה לי קושי קל להתאים את המידה הנכונה, אך לאחר מספר ניסיונות מצאתי את הגודל האידאלי לכלב שלי. תחילה הכלב ניסה להסיר את האפוד אך לא הצליח, דבר שמעיד על חיבור הדוק ובטוח. כשנכנסנו למים, הוא התעלם מהווסט לחלוטין ונהנה".
וסט הצלה לכלב Nobby, להשיג בחנות החיות פט ביי. מידות אקסטה סמול-אקסטרה לארג', 88.90-144.90 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

Bowldog: כלי אוכל מתקפל לטיולים ונסיעות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נכנס אפילו לארנק. כלי אוכל ומים מתקפל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלי אוכל בהדפס אופנתי המיועד לשימוש רב פעמי מחוץ לבית עבור כלבים, חתולים וחמוסים.

דבר הנסיין: "בדרך כלל כשאני יוצאת עם הכלבה לטיולים מחוץ לבית, אני נוהגת לקחת כמה כוסות חד פעמיות כדי למלא לה מים ואוכל. הכלי המתקפל הוא רב פעמי ונכנס לכל מקום (אפילו לארנק). אפשר למלא אותו במים או באוכל, והוא רחב וגדול בניגוד לכוס פשוטה, ונשאר יציב בעת השימוש. הכלי מתנקה בקלות - כדי לשטוף אותו צריך להרטיב במעט מים ולייבשו".
כלי למים ולאוכל מתקפל, להשיג בחנות החיות פט ביי, מחיר 19.90 שקל.

Wipet: מגבונים לחים לבעלי חיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניגוב בסיבוב או בדוך. מגבוני Wipet/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגבוני Wipet מכילים אלוורה וויטמין E. המגבונים מיועדים לשימוש יומיומי ומבטיחים פרווה נקייה, ברק וריח נעים. למקפידים על תוצרת כחול-לבן, המגבונים מיוצרים בישראל.

דבר הנסיין: "באריזה יש 56 מגבוני בד בעלי ניחוח נעים. המגבונים בגודל סטנדרטי, ולרוב נוטים לצאת מהחבילה בזוגות במקום אחד-אחד, דבר שגורם לשימוש כפול ומיותר. השימוש במגבונים לא הרתיע את הכלב שלי, בניגוד למים ומקלחת שמלחיצים אותו. המגבונים לא אמורים להחליף אמבטיות, אבל מתאימים לניקוי נקודתי. אנשים שישנים עם חיות המחמד שלהם בטח ימצאו את המגבונים יעילים במיוחד - שולפים מגבון ומנקים את האזור הרצוי. עוד יתרון - המגבונים מתאימים גם לניקוי גורים שעדיין אי אפשר לעשות להם מקלחת.
Wipet, להשיג בפט פוינט תל אביב, 14.90 שקל.

Hartz Chew n' Clean: צעצוע חישוק דנטלי לכלב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שניים במחיר אחד. חישוק צעצוע Hartz Chew n' Clean/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעצוע דנטלי לכלב המיועד לשילוב ניקוי שיניים יחד עם משחק חווייתי לכלב.

דבר הנסיין: "היצרן טוען שהצעצוע עמיד במיוחד, אך כעבור שבוע הכלבה כבר התחילה להוציא ממנו חתיכות (היא מצליחה להרוס את רוב הצעצועים, גם אלה שמתיימרים להיות עמידים). למרות זאת, הצעצוע המשיך להיות יעיל גם כעבור שלושה שבועות של משחק, והוא הפך להיות בין הצעצועים המוצלחים ביותר עבורה והעסיק אותה לזמן ארוך מדי יום. לגבי לבריאות השן והחניכיים, אני לא רופא שיניים, אבל אני מאמין שהחיכוך הרב של הצעצוע עם השיניים אינטנסיבי ואפקטיבי".
Hartz Chew n' Clean, להשיג בחנות פט פוינט תל אביב, 34.90 שקל.

צילומים: כרמי צדוק

חיות צעצוע: כדור חכם, מלכודת פרעושים, נקניק בטעמים ועוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully