וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין מין סדרתי נעצר בחשד שתקף צעירה בבת ים

12.8.2012 / 14:05

עופר צרפתי תושב תל אביב בן 35 נעצר בשבוע שעבר, לאחר שהצעירה שהתקיף על פי החשד, עקבה אחריו והזעיקה משטרה. הוא שוחרר רק בחודש מאי האחרון לאחר שריצה 13 חודשי מאסר

האם עבריין המין הסדרתי הכה שוב? עופר צרפתי, תושב תל אביב בן 35, נעצר בשבוע שעבר בחשד שתקף צעירה ברחוב בבת ים. הבוקר (ראשון) הוגשה נגדו הצהרת תובע בבית משפט השלום בתל אביב.

בשבוע שעבר צעדה תושבת בת ים ברחוב בעיר, כשעל פי החשד, עובר אורח התנפל עליה לפתע ונגע במקומות מוצנעים בגופה. האישה לא איבדה את עשתונותיה, עקבה אחר החשוד ושמרה עמו על קשר עין ובמקביל, הזעיקה את המשטרה. כוחות של משטרת מרחב איילון הגיעו למקום ובתום מרדף עצרו את החשוד. אז גילו השוטרים כי מדובר בצרפתי, עבריין מין סדרתי. צרפתי שוחרר רק בחודש מאי האחרון, לאחר שריצה 13 חודשי מאסר בגין ביצוע מעשה מגונה בנערה בת 15. לאחר המקרה, השופטת רחל קרלינסקי אמרה כי "מדובר באדם בעל הפרעת אישיות קשה וסטייה מינית".

בחקירתו בשבוע שעבר, הכחיש צרפתי את המיוחס לו וטען כי מדובר בטעות בזיהוי. לדבריו הוא היה בדרכו מבילוי בים ועבר במקום במקרה. מאידך, הצביעה המתלוננת על תמונתו במסדר זיהוי שנערך לו. ביום רביעי שעבר הוארך מעצרו של צרפתי בבית משפט השלום בחמישה ימים, והיום הוארך מעצרו בשנית עד יום שלישי. כמו כן, כאמור, הגישה נגדו המשטרה הצהרת תובע, בכוונה להגיש כתב אישום ביום שלישי בגין מעשה מגונה.

הוגדר בעבר כ"עבריין מין בעל רמת סיכון גבוהה"

במקביל, בודקת משטרת מחוז תל אביב את הקשר של צרפתי למקרה תקיפה של קטינה מתחת לגיל 14, שאירע לאחרונה ברחוב דיזינגוף בתל אביב. עם זאת, במסדר זיהוי שערכה המשטרה - לא זיהתה הנערה את החשוד כתוקפה. סנגורו של צרפתי, עורך הדין ניר אלפסה מהסנגוריה הציבורית, אמר לוואלה חדשות, כי "אין מחלוקת שמדובר בחשוד בעל עבר פלילי רלוונטי, אך יחד עם זאת, חשוב לזכור שישנו ספק מסוים לגבי היכולת לקשור את החשוד למעשה התקיפה שאירע בבת ים".

בעבר הורשע צרפתי גם בביצוע מעשה סדום בקטין, בעילת קטינה, מעשה מגונה ומעשה מגונה בפומבי. בנוסף לתקופת המאסר האחרונה, ריצה צרפתי בגין עבירות המין בהן הורשע מאסר של שלוש שנים ותשעה חודשים. במהלך מאסרו הוא אף ביצע מעשה מגונה בפני עובדת סוציאלית שטיפלה בו בכלא. עם שחרורו, הוגדר צרפתי כעבריין מין בעל רמת סיכון גבוהה מאוד, והוטל עליו פיקוח של חמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully