וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה פשטה רגל, 180 ישראלים נתקעו ברומא

עירית זיכלינסקי

12.8.2012 / 11:36

הנוסעים הישראלים מצטרפים לעוד אלפים שטיסותיהם בוטלו בעקבות מה שמסתמן כפשיטת רגל של חברת ווינדג'ט האיטלקית. נציג החברה: "מנסים לארגן מטוס חלופי להחזיר את הנוסעים"

180 נוסעים מישראל נאלצו לבלות את הלילה בנמל התעופה ברומא, במקביל לאלפי נוסעים אחרים מרחבי העולם, בעקבות מה שמסתמן כפשיטת הרגל של חברת התעופה האיטלקית "ווינדג'ט". 300 אלף בני אדם, שהזמינו טיסות עד חודש אוקטובר, צפויים להינזק מפשיטת הרגל של החברה, שבסיסה בסיציליה.

מינהל התעופה האיטלקי הודיע היום (ראשון) כי הקים מרכז חירום שיאפשר לחברות אחרות, בהן אליטליה, מרידיאנה ובלו פנורמה, למלא את מקומה של ווינדג'ט ולספק לנוסעים טיסות חלופיות בתוספת מחיר קטנה. החברה נאבקת על קיומה מאז שהמגעים לרכישתה על ידי אליטליה נכשלו ומאז יום שישי טיסותיה של ווינדג'ט סבלו מביטולים ודחיות.

אלכס גרינוולד, נציג חברת קלאסיק אייר, המייצגת את ווינדג'ט בישראל מסר לוואלה! חדשות כי "החברה הפסיקה פעילותה ולפי ההשערה, החברה פשטה רגל. אתמול בוטלו עשרות טיסות". לגבי מאמצי השבתם של 180 הנוסעים הישראלים אמר נציג החברה כי "אנחנו בתאום עם מארגן הטיסות ומנסים לארגן מטוס חלופי להחזיר את הנוסעים הישראלים הביתה. מצאנו מטוס חלופי אתמול בלילה, אך הכל היה סגור אז לא יכולנו לאשר טיסות והבוקר אנחנו מנסים להחזיר אותם לארץ".

למרות עוגמת הנפש של התיירים שתקועים בארץ המגף, גרינוולד הדגיש כי "הנוסעים לא יקבלו פיצויים. נוסעים שלא טסו כנראה יקבלו את כספם בחזרה או שיטוסו בחברות אחרות. אנחנו לא יודעים בינתיים כלום כי מנהל התעופה האיטלקי מנסה להגיע להסדר עם חברות תעופה אחרות במחיר מוזל. הם הגיעו להסדר בתוך הטיסות הפנימיות בתוספת כ-80 יורו לכיוון, בתוך איטליה". גרינוולד לא יודע מתי הפרשה תסתיים. "מנהל התעופה האיטלקי הקים מטה וכרגע מחפשים פתרונות להעביר את הנוסעים לחברות אחרות בתוספת תשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully