וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם מג"ב שנהרג הובא למנוחות: "הגורל חזק מהכל"

שלומי גבאי

10.8.2012 / 1:21

סמ"ר חיים חלסצי, שנורה בחזהו מכדור שפלט חייל אחר בבסיס האימונים של מג"ב, נקבר בחלקה הצבאית בבית העלמין בנתניה. "המשכת לשרת כמדריך ושילמת בחייך", ספד לו מפקדו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו

מאות לוחמים, בני משפחה וחברים ליוו בדרכו האחרונה את סמל-ראשון חיים חלסצי, 21, לוחם מג"ב אשר על פי החשד נהרג אתמול (חמישי) מפליטת כדור במהלך אימון. חלסצי הובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין בנתניה, בטקס בו השתתפו מפקד מג"ב, ניצב יורם הלוי, וסגן מפכ"ל המשטרה, ניצב יצחק ישראל.

"היית מדריך ועשית זאת בצורה הטובה ביותר", ספד לו הרב של מג"ב. "התקרבת לדת וכעת אביך חובש את הכיפה שהייתה שלך", הוסיף. "יד הגורל חזקה מהכל", אמר בקול שבור עימאד חסן, סגן מפקד בסיס ההדרכה בו שירת חלסצי. "בחייך הקצרים הספקת דברים כה רבים. הייתת לוחם בעיר העתיקה, מפקד ומדריך והחלטת להישאר ולהדריך בבסיס ההדרכה, ועל כך שילמת בחייך", הוסיף חסן.

קברו של סמ"ר חיים חלסצי, לוחם מג"ב שנהרג מפליטת כדור. שלומי גבאי
נורה בחזהו מכדור שפלט חברו. קברו של סמ"ר חלסצי/שלומי גבאי

סמ"ר חלסצי מת מפצעיו בבית החולים הדסה עין כרם, אליו הועבר במסוק לאחר שנפצע באורח אנוש בחזהו, מפגיעת כדור שנפלט מנשקו של חייל אחר בבסיס האימונים של מג"ב בסמוך להתנחלות מעלה מכמש, שליד ירושלים. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי חלסצי, שהיה מדריך קליעה, נהרג מפליטת כדור מנשקו של חייל אחר - ולא מכדור שנפלט מנשקו האישי - כפי שנחשד תחילה. בעקבות התקרית, הורה מפקד משמר הגבול, יורם הלוי, על עצירת כל האימונים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חיים חלסצי שוטר מג"ב שנהרג מפליטת כדור,אוגוסט 2012. באדיבות המשפחה
בעקבות התקרית, הופסקו כלל האימונים/באדיבות המשפחה

חלסצי היה בן בכור להוריו והותיר אחריו אח בן 12. חבריו סיפרו כי בשנים האחרונות התקרב אל הדת. לפי עדותם, הוא היה אדם רציני שביצע את תפקידו במג"ב בצורה נאמנה והיה מיומן מאוד בשימוש בנשק, ושגם עמיתו, מדריך הקליעה שפלט את הכדור לעברו, נחשב לבקיא מאוד בשימוש בנשק.

עוד בנושא
אבל בבית לוחם מג"ב שנהרג: "טרגדיה שאפשר למנוע"
חשד: לוחם מג"ב נהרג מפליטת כדור במהלך אימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully