וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי במלון בתל אביב: פליטת כדור או התאבדות?

6.8.2012 / 13:36

גופתה הירויה של אישה נמצאה אתמול במלון, ובן זוגה המאבטח טען כי היא ירתה בעצמה באמצעות אקדח שהחזיק ברשיון. מעצרו הוארך בארבעה ימים בחשד להפקרת נשק ומשחק בו

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) בארבעה ימים את מעצרו של תושב רמלה בן 32, לאחר שעל פי החשד חברתו ירתה בעצמה למוות אמש, באמצעות אקדחו, אותו הוא מחזיק במסגרת עבודתו. הוא חשוד בהפקרת האקדח שברשותו ובמשחק בנשק.

השניים שהו במלון דירות ברחוב אלנבי בתל אביב בעת שאירע המקרה. לקראת חצות אמש, נשמעה ירייה באחד החדרים במלון. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום גילה בחדר את הצעירה במצב אנוש, כשהיא ירויה בפלג גופה העליון ומדממת. הפרמדיקים ניסו לבצע בה החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה.

כוחות של משטרת מרחב יפתח הגיעו למקום, והחלו בחקירת נסיבות האירוע. הם מצאו שם את הגבר ששהה עמה. בחקירה ראשונית סיפר להם בן הזוג כי הוא עובד כמאבטח ועקב כך מחזיק בנשק ברישיון, וכי מוקדם יותר בערב שיחקה חברתו בנשק. לאחר מכן היא נכנסה לחדר השירותים וירתה בעצמה.

האיש נלקח לחקירה במשרדי מרחב יפתח, בסיומה נעצר. במשטרה בודקים האם קודם לירי הוא הדגים לחברתו כיצד להשתמש באקדח ונתן לה לשחק איתו. במשטרה הדגישו כי נשללה האפשרות שהחשוד הוא שביצע את הירי, וכי ככל הנראה מדובר בהתאבדות. עם זאת, החוקרים אינם שוללים את האפשרות שמדובר בפליטת כדור בעת משחק בנשק.

"גם העובדות בשטח מחזקות את הגרסה שהמנוחה התאבדה"

סנגורו, עורך הדין איתי בן-נון מהסנגוריה הציבורית, מסר בעקבות הדיון: "זה נראה כאילו המשטרה עצמה סבורה שמדובר במעשה התאבדות של המנוחה. המשטרה לכל היותר מחשידה את מרשי בהפקרת נשקו בכך שלא השגיח שהאקדח לא יילקח מתיקו. גם העובדות בשטח מחזקות את הגרסה לפיה המנוחה התאבדה. נציג המשטרה אישר כי היא נורתה מטווח אפס, כך שלא מדובר בפליטה או בגרימת מוות על ידי החשוד".

במכון לרפואה משפטית באבו כביר יבצעו בזמן הקרוב נתיחה של גופתה של האישה, במטרה לקבוע האם מדובר בהתאבדות או בפליטת כדור. שופט בית משפט השלום בתל אביב אישר השתתפותו של פתולוג מטעם הסנגוריה הציבורית בנתיחה.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully