וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: הסנאית הכי מתוקה בעולם

5.8.2012 / 12:08

עוד בחיות מסביב לעולם: דובה בת חצי שנה שניצלה ממכירתה לקרקס, כלב ניצל מטביעת סירת דייגים וצ'יטה שומרת שיא אישי בריצת 100 מטר

ירדן: מבט של ינשוף

ינשוף בגן החיות ליד עמאן, בירת ירדן. עיניו הגדולות של הינשוף, שממוקמות במרכז הפרצוף, בשונה מעופות אחרים, מאפשרות לו ראייה תלת ממדית, שעוזרת לו לנוע בשעות הלילה.

סרי לנקה: קופי לנגור שותים מבריכה

זוג קופי לנגור אפורים שותים מים מאגם בשמורת הטבע יאלה בדרום סרי לנקה.

קונגו: נלחמים בסחר הלא חוקי

גורילת הרים כסוף גב בפארק הלאומי וירונגה ליד הגבול המזרחי של אוגנדה-קונגו. כנס של האו"ם, שעסק במסחר לא חוקי של חיות בסכנת הכחדה, דירג את סיכול ההברחות הלא חוקיות כאחת המטרות החשובות לשנת העבודה הבאה, זאת לצד סחר בבני אדם וסחר בסמים. שוויו של הסחר בבעלי חיים, שלא נחקר בצורה מקצועית עד היום, מוערך בין 16 ל-25 מיליארד דולר בשנה. הסובלים העיקריים הם טיגריסים, פילים, קרנפים ומיני זוחלים אקזוטיים, רובם ברשימת המינים הנכחדים.

סקוטלנד: סנאית בשיקום

סנאית יתומה בת יומה מטופלת על ידי עובדת במרכז הצלה לחיות בר בפיש קרוס, סקוטלנד. הסנאית הקטנה נאספה על ידי כלב בפארק, והגיעה למרכז ההצלה, ששחרר לטבע מעל לאלף חיות שהוצלו ושוקמו בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אוקראינה: דוב טוב הכל טוב

נסטיה, דובה חומה בת חצי שנה, מציצה מהכלוב שלה בגן חיות פרטי באוקראינה. נסטיה הוצלה על ידי הרשויות באוקראינה ועל ידי ארגון ההצלה "ארבע כפות", לאחר שבעליה נחשדו כי הם מתכוונים למכור אותה לקרקס. נסטיה ואמה הועברו למקלט לדובים חומים שנמצא במדינה. ב-2011 אסר הממשל האוקראיני על החזקת דובים חומים באופן פרטי, לאחר שבמקרים רבים הם הוחזקו בתנאים מחפירים, שהביאו לפציעתם ואף למותם.

צרפת: אמא ברווזה

ברווזה וחמשת גוזליה יוצאים מהבריכה באמצע טורניר גולף באביאן, צרפת.

ארצות הברית: כלב ניצל מסירה טובעת

קאמו, פיטבול בן חצי שנה שהצליח להינצל מסירת דייגים שטבעה לחופי אורגון, ארצות הברית. שני הדייגים שהשיטו את הסירה סבלו מפציעות קלות, אך אחד מכלביהם, לברדור לבן בשם בוב, נמצא מת בהריסות הסירה, והם חשבו שזה גם היה גורלו של קאמו. כמה ימים לאחר מכן מצא דייג את קאמו רץ על החוף, והחזיר אותו לבעליו.

צ'יטה שוברת שיא אישי בריצת 100 מטר

שרה, צ'יטה בת 11, שוברת את השיא שלה בריצת מאה מטר בגן החיות בסינסנטי, אוהיו. שרה, שמחזיקה בשיא העולם הקודם שעמד על 6.13 שניות, שיפרה אותו וכעת הוא עומד על 5.95 שניות למאה מטר.

קופיף משחק עם טיגריס

גור קופים מזן מקוק משחק עם גור טיגריס בגן החיות בהפיי, סין.

אינדונזיה: גופת לווייתן נסחפה לחוף

גופת לווייתן כריש באורך של 13 מטרים נסחפה לחוף בבנטול שבאינדונזיה. כרישים אלה נמצאים תחת סכנת הכחדה חמורה, ועל אף גודלם העצום, הם נחשבים לחביבים במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully