וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חברות תיירות בישראל אחראיות לאזהרת המסע לסיני"

ניר יהב

4.8.2012 / 0:02

גורם ביטחוני מצרי טוען כי אין סכנה לתיירים בסיני, וכי בכל שנה מתפרסמת אזהרה דומה, מאחוריה עומדות החברות המרוויחות מתיירות פנים. "סיני בטוחה לגמרי ותחת שליטה מלאה"

על רקע קריאת המטה ללוחמה בטרור לתיירים הישראלים לצאת מסיני באופן מידי, אמר אתמול (שישי) גורם ביטחוני במצרים כי חברות התיירות הישראליות הן שעומדות מאחורי קריאה זו. בשיחה עם סוכנות הידיעות הגרמנית, אמר הגורם: "חברות התיירות הישראליות נוהגות להפיץ שמועות אלו כדי שהתיירים הישראלים יישארו בישראל ולא ייסעו לסיני, שכן הן מפסידות כסף רב כשהישראלים מעדיפים את סיני על פני ישראל".

"חברות התיירות הישראליות הן המקור הראשי העומד מאחורי ההודעה של המטה ללוחמה בטרור", האשים. "מדי שנה הן מפיצות הודעה כזו, מה שמוביל לירידה בתיירות הישראלית והרוסית בסיני. אין שום ארגוני טרור בסיני. סיני בטוחה לגמרי ותחת שליטה מלאה. אין שום סכנה לתייר הישראלי. הוא לא צריך להקשיב לאזהרות השקריות האלה. על חברות התיירות הישראליות להפסיק להפיץ שקרים".

כאמור, המטה ללוחמה בטרור חידד ביום חמישי את אזהרת המסע הקיימת לסיני, בשל חשש מפני חטיפות ישראלים בחצי האי. "מהמידע שברשותנו עולה כי ארגוני הטרור ברצועת עזה וגורמים נוספים ממשיכים לפעול ביתר שאת לביצוע פיגועי טרור, בדגש על חטיפה, נגד תיירים ישראלים השוהים בסיני בטווח הזמן המידי".

על כן, קרא המטה לכל הישראלים השוהים בסיני לצאת מיד מהאזור ולשוב לארץ, וביקש ממשפחות הישראלים השוהים בסיני ליצור עימם קשר, ולעדכנם באזהרת המסע. בנוסף, המטה המליץ בתוקף לכל המבקשים לצאת לסיני, להימנע מלעשות זאת.

(עדכון ראשון: 15:39, 03.08.12)

המטה ללוחמה בטרור: "חשש מחטיפה בסיני"

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully