וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לנסיון חיסול: בן 34 נפצע קשה מירי בעכו

קובי דוד

31.7.2012 / 23:25

על פי החשד, הגבר - המוכר למשטרה - נורה בידי אלמונים רכובים על אופנוע בסמוך לשוק בעיר העתיקה. פרמדיקים של מד"א פינו אותו, כשהוא מורדם ומונשם, לבית החולים בנהריה

גבר בן 34 נפצע הערב (שלישי) באורח קשה בעכו, לאחר שנורה בידי אלמונים רכובים על אופנוע, בסמוך לשוק בעיר העתיקה. פרמדיקים של מגן דוד אדום פינו את הפצוע, כשהוא מורדם ומונשם, לבית החולים בנהריה. מהמשטרה נמסר כי הפצוע מוכר, אך טרם הובהרו נסיבות האירוע.

גבר כבן 30 נפצע באורח קשה מירי בעכו, יולי 2012. ערן גילווארג
הפצוע מוכר למשטרה. זירת הירי בעכו, הערב/ערן גילווארג

בסוף השבוע שעבר נורה גבר בן 27 במסעדה בשדרות דב הוז בחולון. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לפצוע, שנורה בפלג גופו העליון, טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותו לבית החולים וולפסון בעיר כשהוא פצוע באורח אנוש. בהמשך מת האיש מפצעיו. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי האיש נורה על ידי אופנוען שהגיע למקום, ירה בחשוד, ונמלט. כמו כן, אדם אחר שנקלע למקום נפצע באורח קל בתקרית, ופונה אף הוא לקבלת טיפול בבית החולים וולפסון.

במשטרת מחוז תל אביב פתחו מיד בחקירה ונמצא כי קורבן החיסול הוא תושב חולון שהתגורר בסמוך לפיצרייה ושבאחרונה ניסה לחזק את מעמדו בתחום הפשיעה בעיר. עם היוודע זהות הנרצח, נבדק כיוון החקירה כי מדובר ב"חיסול חשבונות" בעקבות חיסולו של רומן קדינסקי בחודש מאי בביתו בבת ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully