וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל גנץ מבקר בגיוס לוחמים בבסיס תל השומר

31.7.2012 / 15:10

לגיוס הלוחמים החדשים, שישתלבו בתותחנים וביחידות החילוץ וההצלה של פיקוד העורף, הגיעו גם מפקדי פיקוד העורף וזרוע היבשה, וכן ראש אכ"א אלוף ברביבאי. "מוטיבציה גבוהה"

LIVE

(צילום: דניאל בוק)

הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ מבקר היום (שלישי) בבסיס מיטב בתל השומר, שם נערך בשעה זו גיוס לחיל התותחנים ולגדודי החילוץ וההצלה של פיקוד העורף. לצד הרמטכ"ל, מבקרים בבסיס גם ראש אגף כוח אדם, אלוף אורנה ברביבאי, מפקד פיקוד העורף, אלוף אייל אייזנברג ומפקד זרוע היבשה, אלוף שלמה (סמי) תורג'מן.

מדובר בפתיחת גיוס מחזור אוגוסט, הנחשב למחזור הגדול במחזורי הגיוס ליחידות השדה. השנה מחזור זה - של ילידי שנתון 1994 - מתאפיין בגיוס בני נוער להקמת הגדוד הרביעי של פיקוד העורף. יש לציין כי עד לפני כשנתיים היו לפיקוד העורף רק שני גדודים, וחובשי הכומתה הכתומה זוכים לתוספת כוח אדם משמעותית. כך גם מערך ההגנה האווירי, שיזכה לתוספת כוח אדם משמעותית להקמת סוללות נוספות של כיפת ברזל.

מנתוני אכ"א, עולה כי 72.3% מכלל בני הנוער הכשירים לשרת ביחידות השדה ביקשו לשרת כלוחמים. מדובר בירידה של כאחוז אחד מהמחזור בשנה שעברה, אך לעומת המספרים הכלליים זהו נתון המשקף יציבות במוטיבציה ללחימה בהשוואה למחזורי גיוס אוגוסט בשנים האחרונות. לפני כשבוע בירכה ברביבאי על נתוני הגיוס, ואמרה כי "המוטיבציה הגבוהה מסייעת בשיבוץ למגוון של יעדים אשר הולכים ומתרחבים לנוכח ריבוי האתגרים העומדים בפני צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully