וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות צעצוע: כדור חכם, מלכודת פרעושים, נקניק בטעמים ועוד

כרמי צדוק

8.8.2012 / 10:03

מדור חיות צעצוע יוצא לדרך עם שלל מוצרים חדשים או לא מוכרים לבעלי חיים: צעצועים, חטיפים, גאדג'טים, מוצרי היגיינה ועוד פינוקים שיעשו למחמדכם את השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה גזר גמדי שמן? זה צעצוע מין? Mojo Treat Ball/מערכת וואלה!, צילום מסך

Mojo Treat Ball: כדור משחק

Mojo Treat Ball הוא כדור משחק עשוי סיליקון קשיח בצורת ביצה תוצרת Petsport USA. מטרת החור באמצעו הוא להכניס למוצר חטיף, להגברת המוטיבציה של בעל החיים. מגיע בארבעה טעמים: מנטה, אוכמניות, דובדבנים, מנדרינה.

דבר הנסיין: "מוצר מדליק שקופץ בצורה משעשעת מצד לצד ומטריף את הכלב. לא מדובר בעוד כדור רגיל, אלא במשחק בעיצוב מיוחד ומחוספס המאפשר לכלב אחיזה טובה ויכולת תנועה מעניינת של המוצר. כמו כן, המוצר בעל טעם חלש שמטרתו לשפר את ריח הפה של הכלב. לכלבה שלי יש אינסוף צעצועים, אבל מאז שהיא הכירה את מוג'ו, היא מסרבת להיפרד ממנו".

להשיג ב"פט פוינט", החשמונאים 105, תל אביב ובאתר החנות, 39-69 שקל, בהתאם לגודל.

Twistix: מקלות לחיזוק שיניים ולשיפור ריח פה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לשמירה על היגיינת הפה של הכלב. Twistix/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוצר מיועד לשמירה על היגיינת הפה של הכלב. מטרתו להסיר פלאק מהשיניים, לשפר ריח הפה ולהיות נעים וטעים ללעיסה. לדברי משווקי המוצר, מקלות Twistix ארוכים וצרים ומתפרקים בקלות. עם זאת, הם אינם מתאימים לכלבים קטנים, שכן הם עלולים לגרום לחנק או לשיעול ממושך.

דבר הנסיינית: "החטיפים הרגילים, למשל עצמות המשחק, לרוב קשים ועל כן מצריכים לעיסה ממושכת. החטיפים האלה נאכלים במהירות. הרגשתי שאני יכולה לתת לכלבה שלי את החטיף גם ללא השגחה. לאחר שבוע של אכילה יומיומית, ריח הפה שלה באמת השתפר, אך כעבור מספר ימים מתום השימוש, ריח 'השושנים' שב".

Twistix, להשיג ברשת "פט ביי" ובאתר הרשת, 29.90 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

פאוץ' לרצועת פלקסי נגללת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נרתיק ההפתעות. פאוץ' לרצועת פלקסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדובר בנרתיק בעל שני תאים עם פס מחזיר אור המתחבר לרצועת פלקסי לכלבים. לנרתיק יש תא מיוחד לשקיות קקי וחיבור מאובטח למפתחות. הוא עשוי ניילון קשיח עמיד במים וניתן לאחסן בו צ'ופרים. מתאים לרצועות פלקסי במידות סמול, מדיום ולארג'.

דבר הנסיין: "מדובר במוצר סופר-שימושי. במקום להיסחב בכל טיול עם תיק נפרד או עם מפתחות ושקיות בכיסים, פשוט משאירים את הפאוץ' מחובר לרצועת הכלב, ואתם מסודרים. כמעט ולא מרגישים את הפאוץ' בשל משקלו האפסי, וגם יש בו מקום לאוזניות. מוצר פשוט ומעולה שחוסך התעסקות בסידורים הקטנים שלפני הטיול".

פאוץ' לרצועת פלקסי, להשיג בחנות המקוונת "אינטר פט", 65 שקל.

My FleaTrap: מלכודת פרעושים אקולוגית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני שונא פרעושים. מלכודת "My FleaTrap"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלכודת הפרעושים מיועדת ללכידת פרעושים המקפצים בבית, על שטיחים, מיטות, ספות ושאר הרהיטים, ולא אלה שעל גוף הכלב או החתול. למלכודת קרני אור בעוצמה וצבע האמורים למשוך פרעושים וללכוד אותם על משטח הדבקה חד פעמי. לדברי היצרן, המכשיר פועל ללא שימוש בתרסיסים או בכימיקלים. ניתן להפעילו באמצעות בטריות או שנאי.

דבר הנסיין: "בלילה הראשון הצבתי את המכשיר במרפסת המטבח, שם נמצאים כלי האוכל של הכלב, מקום בו חשבתי שעלולים להתרוצץ פרעושים סוררים. בבוקר ראיתי שני חרקים (לא פרעושים) שנלכדו במלכודת. למחרת בלילה הצבתי את המלכודת בסלון, ולהפתעתי בבוקר נמצאו בתוכה לא פחות משמונה פרעושים. בלילות הבאים מספר הפרעושים שנלכדו הלך ופחת, וכך גם הגירודים של הכלב ותחושות העקצוצים של בני הבית".

להשיג בחנות המקוונת "אינטר פט", 249 שקל.

נקניק בטעמים של "נטוראל באלאנס"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל הכלבים אוהבים נקניק, ורבים מבעלי הכלבים נוטים לצ'פר את כלביהם בחתיכות נקניק ופסטרמה מהמקרר, אבל נקניק של בני אדם אינו מומלץ לצריכה בכמויות גבוהות על ידי בעלי חיים. לשם כך יצרו את "נטוראל באלאנס", נקניק לבעלי חיים. מדובר בנקניק לכל דבר, מין רולדה ארוכה ממנה יש לחתוך חתיכה אחת בכל פעם. לדברי היצרן, המוצר מעניק לכלב הנאה רבה לצד ויטמינים רבים. מגיע במספר גדלים ובטעמי כבש, ברווז והודו.

דבר הנסיין: "הכלב שלי התלהב מהנקניק בדיוק כמו מהנקניק הרגיל שהייתי זורק לו מדי פעם. הוא טרף אותו, ליקק את השפתיים והתחנן לעוד. מיותר לציין שהוא חוסל בתוך מספר ימים".

להשיג ב"פט פוינט", החשמונאים 105, תל אביב, 10-49 שקל, בהתאם לגודל.

צילומים: כרמי צדוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully