וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום שישי: יום אימוץ מיוחד בכלבייה העירונית בת"א

1.8.2012 / 12:10

ביום האימוץ, שיתקיים ביום שישי הקרוב ט"ו באב בין 10:00 ל-14:00, יימסרו בכלבייה כלבים וגורי חתולים שנאספו לאחר שנמצאו משוטטים או ננטשו. תנו גם להם לחגוג את חג האהבה

הכלבייה העירונית של תל אביב תערוך ביום שישי הקרוב, 4 במאי אירוע אימוץ חגיגי בין 10:00-14:00. מהכלבייה נמסר שבאירוע יהיו עשרות כלבים מכל הסוגים, הגדלים והצבעים, הממתינים בציפייה לבית חם. הכלבים הגיעו לכלבייה לאחר שנמצאו משוטטים ברחוב, או שננטשו על ידי בעליהם הקודמים. בנוסף, ימתינו בכלבייה גורי חתולים שהוצלו מרחובות העיר על ידי מתנדבים.

מתנדבי הכלבייה משתדלים לתת לכלבים הנטושים חום ואהבה בשיתוף תלמידי תיכון במסגרת פרויקט "מחויבות אישית". פרויקט המחויבות האישית במקלט העירוני לבעלי חיים מתקיים זה שלוש שנים לתלמידי התיכון בעיר הודות לד"ר צבי גלין, וטרינר העיר תל אביב. תלמידי תיכון רבים מביעים נכונות לתרום את חלקם למען הכלבים והחתולים הנטושים. אלא שכמו בני האדם, גם בעלי החיים צריכים בית חם. האימוץ כולל התחייבות לעיקור או סירוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביום האהבה אסור לקמץ - בואו לאמץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוהבי בעלי החיים שחושבים שמגיעה לכלבים והחתולים משפחה חדשה מוזמנים להגיע ביום שישי הקרוב לרחוב ש"י עגנון 1 (פינת אבן גבירול, הקצה הצפוני, מול מתחם רידינג, תל אביב) ולמצוא חבר חדש לחיים.

לאתר הכלבייה העירונית בתל אביב
לדף הפייסבוק של הכלבייה העירונית בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גם חתולים, לאוהבי הז'אנר/מערכת וואלה!, צילום מסך
פינת האימוץ, סנצ'י ואלפי. טל אנגלנדר
פינת האימוץ, סנצ'י ואלפי/טל אנגלנדר
פינת האימוץ, דונה. טל אנגלנדר
פינת האימוץ, דונה/טל אנגלנדר
פינת האימוץ, סנדרה. טל אנגלנדר
פינת האימוץ, סנדרה/טל אנגלנדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully