וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בצפון: נהג ירה למוות בצעיר שהעיר לו

קובי דוד

29.7.2012 / 5:46

הנהג חשוד שירה לעבר תושבי המועצה כעביה-טבאש-חג'אג'רה שהעירו לו, ופצע שלושה. בעקבות מותו של אחד מהם, התפתחו במקום מהומות, שהובילו לחילופי אש בין תושבי הכפר ושוטרים

אדם נהרג ושניים נפצעו, מתוכם אחד באורח קשה, בעקבות ירי שאירע אמש (שבת) במועצה המקומית כעביה-טבאש-חג'אג'רה שליד שפרעם. ההרוג, צעיר בשנות ה-20 לחייו, נפצע בתחילה באורח קשה ומת הבוקר מפצעיו בבית החולים רמב"ם בחיפה. מהמשטרה נמסר כי בעקבות מותו, נורה "ירי מסיבי" לעבר בתי קרובי משפחתו של החשוד בירי, שטרם נעצר. כמו כן, תקפו תושבי הכפר גם את השוטרים שהוזעקו למקום ביריות ובבקבוקי תבערה.

צעיר ערבי נרצח בירי בקטטה במועצה המקומית כעביה-טבאש-חג'אג'רה שליד שפרעם, יולי 2012. פאנט
"ירי מסיבי" לעבר בתי קרובי משפחתו של החשוד בירי, שטרם נעצר/פאנט

מחקירה ראשונית עולה כי ראשית המעשה, כשתושבים העירו לנהג שהשתולל עם רכבו בכפר והשמיע מוזיקה רועשת. על פי החשד, זה חזר מאוחר יותר עם בני משפחתו כשהוא חמוש ופתח באש לעברם של המעירים. במקום התפתחה קטטה של כ-50 בני אדם, בה נפצעו שלושה בני אדם, שניים מהם - בשנות ה-20 לחייהם - באורח קשה. מצבו של הפצוע הנוסף הוגדר קל עד בינוני.

צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את השלושה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם כאמור מת הבוקר אחד הפצועים מפצעיו. מצבו של הצעיר הנוסף מוסיף להיות קשה. לאחר התקרית נמלט היורה ממקום הירי, והמשטרה ממשיכה בסריקות אחריו באזור שפרעם. עם זאת, נעצרו שני חשודים בירי לעבר השוטרים ובתי קרוביו של החשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully