וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח רע: חשוד שניסה לגנוב בקר נפל לבור צואה

רמי שני

27.7.2012 / 18:54

אדם בשנות ה-40 לחייו החשוד בניסיון גניבת בקר ברפת בחבל לכיש, "נענש" כשנפל בבריחתו לבור ספיגה מלא צואה. אנשי מג"ב שביצעו מארב במקום חילצו אותו ואז עצרו אותו

צילום: דוברות משמר הגבול, עריכה: יותם בן-דוד

אדם שחשוד שניסה לגנוב השבוע בקר ברפת באזור מושב עזריקם שבחבל לכיש, "נענש" דווקא על ידי אלה שאותם בא כביכול לגנוב, כשנפל לבור ספיגה. האיש, תושב הפזורה הבדואית בשנות ה-40 לחייו, עשה דרכו לעבר רפת בפאתי המושב ונצפה כשהוא מתקרב עם רכבו לעבר מכלאות הבקר. צוות של משמר הגבול שביצע מארב במקום, נוכח אפשרות שגורמים פליליים ינסו לגנוב משם פרות, הבחין באיש יורד מהמכונית ונכנס לאחת המכלאות. אנשי הצוות התקרבו והחשוד שהבחין בהם, החל לברוח ברגל.

בדרכו הוא סטה משבילים סלולים ונפל לתוך בור ספיגה. מדובר בבור שנועד לנקז אליו נוזלים וצואה באמצעות צינורות ניקוז, מתוך המכלאות וממכון החליבה. האיש החל לזעוק לעזרה בעודו שוקע בבוצה רווית ריחות הצואה. עומק הבור הגיע לכשישה מטרים. צוות משמר הגבול החל לבצע פעולות לחילוצו. למקום הובא חבל שנזרק אליו ובעוד החשוד מנסה לשמור את ראשו מעל המים, הוא כרך את החבל סביב גופו ונמשך החוצה. בהמשך הוא הובא לחקירה ונעצר.

יחידות סמויות של משמר הגבול פועלות זה כמה חודשים באזורים שנתונים למכת גניבות בקר, צאן ותוצרת חקלאית. יחידה כזאת, שעסקה בפעילות סמוך למושב עזריקם, מנעה את הגניבה בתחילת השבוע וגם גניבות אחרות באותו אזור. במשמר הגבול מצביעים על ירידה שחלה בפעילות הגנבים ובכמות המטענים שהם מצליחים לגנוב. ההערכה היא כי מספר הגנבים הפעילים ירד בכמחצית וכמות המטען ירדה בכ-20% בגניבות של בעלי חיים. בתחילת השבוע, הושב גם עדר בקר שנגנב ממושב בית חלקיה לבעליו, לאחר שהוא אותר בישוב חורה שבנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully