וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הרוגה בתאונה בבוליביה: "ידענו שזה מקום מסוכן"

שלומי גבאי

27.7.2012 / 18:20

"הדבר הגרוע ביותר זה לקבור את הילד שלך", אומר אריה ננקין, שבתו כלנית נהרגה בתאונה בטיול בבוליביה יחד עם דורית זניר. "אמא הגשימה חלום - ונהרגה", אמרה בתה של זניר

בני משפחתה של כלנית ננקין, הישראלית שנהרגה אתמול (חמישי) בתאונת דרכים בבוליביה, יחד עם דורית זניר, חברתה לטיול המאורגן בדרום אמריקה, מתקשים לעכל את הבשורה המרה.

אסתר ואריה ננקין, הוריה של כלנית, תושבת מודיעין בת 45 שעבדה כגננת בגן רמז ברמלה, סיפרו כי בנם הבכור, משה, הגיע הבוקר לביתם וסיפר להם כי בתם היחידה נהרגה בטיול שכה ציפתה לו. "ידענו שזה מקום מסוכן, הבן משה טייל בבוליביה לפני 20 שנה וסיפר שהכבישים שם נורא מסוכנים. יש בולענים בדרכים והנהגים לא ממש זהירים", אמרה האם אסתר. "כלנית הייתה אשה חייכנית מאוד שאהבה לטייל. היא דאגה לכל הסובבים אותה, במיוחד לילדי הגן שלה. היא עזרה לי ובעלי מאוד וטיפלה בנו מדי יום", הוסיפה האם.

כלנית ננקין שנהרגה בתאונת דרכים בבוליביה. צילום רפרודוקציה באדיבות המשפחה, שלומי גבאי
כלנית ננקין באחד הטיולים בעבר/שלומי גבאי, צילום רפרודוקציה באדיבות המשפחה

ננקין וחברתה לטיול דורית זניר, תושבת ראש העין בת 54, נהרגו בהתהפכות ג'יפ שבו נסעו באזור מדבר המלח סלאר דה אויוני שבדרום מערב בוליביה. ישראלית נוספת שהייתה איתן נפצעה באורח קל. גופותיהן הועברו לעיר הבירה לה-פאז. השתיים יצאו לפני כשבועיים לטיול מאורגן, יחד עם 13 מטיילים ישראלים, במדינות בוליביה, אקוודור ופרו שבדרום אמריקה.

"כלנית סיפרה שהיא מאושרת מאוד"

אמה של ננקין אמרה כי היא ובעלה אריה שוחחו בפעם האחרונה עם בתם כשנחתה בבוליביה. "כיוון שלא הסתדרנו עם הודעות הטקסט שהיא שלחה לנו, הקשר איתה היה דרך הבן משה. היא סיפרה לו שהיא מאוד מאושרת וזה בדיוק כפי שהיא תכננה. הבטחנו לה שכשהיא תחזור לישראל, נבוא לקבל אותה בשדה התעופה עם הכלב שלנו, שהיא כל כך אהבה", אמרה האם.

אביה של ננקין, אריה, אמר כי "בחלום הכי שחור שלי, לא חלמתי שאקבל הודעה על כך שאיבדתי את בתי היחידה בתאונה. הדבר הגרוע ביותר לאב זה לקבור את ילדו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בדומה לננקין, גם חברתה לטיול, זניר, הרבתה לטייל ברחבי העולם. זניר, מחנכת ויועצת חינוכית בבית ספר תיכון בפתח תקווה, הותירה אחריה שני ילדים, ענבל, בת 24, וגל, חייל צה"ל בן 21. לפני כמה שנים היא התגרשה מבעלה נמרוד. "אמא מצאה את מותה בזמן שהגשימה את החלום שלה – לטייל בדרום אמריקה", אמרה הבת ענבל. "היא הייתה אשה מדהימה ואהובה על כולם, אמא מסורה שלא החסירה כלום מילדיה", הוסיפה.

השתיים שוחחו בפעם האחרונה ביום שני השבוע, באמצעות הדואר האלקטרוני. "אמא סיפרה שהיא נהנית מאוד ומאושרת. אמרה שהיא מגשימה את החלום שלה ומתגעגעת אלינו", סיפרה הבת ענבל, והוסיפה: "קיבלתי הבוקר את ההודעה על מות אמי, אבל אנחנו לא יודעים מה קרה שם בדיוק".

לקריאה נוספת:
בוליביה: שתי מטיילות ישראליות נהרגו בתאונה

דורית זניר בת 54 מראש העין נהרגה בתאונת דרכים בבוליביה. שלומי גבאי
"אמא סיפרה שהיא נהנית מאוד ומאושרת". דורית זניר באחד מטיוליה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully