וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי בסבבה: למה לא לתת לכלבה ללקק?

א.ב דן

31.7.2012 / 11:20

מדור חי בסבבה מארח הפעם את התיכוניסט התל אביבי רוי בלבירסקי, גיטריסט ויוצר בלהקת Line 48. אבל לפני הדיסטורשן רוי הוא אוהב אדם ובעלי חיים, ומטפל בשני כלבים וחתול

הכירו את רוי בלבירסקי. אם חשבתם שהרוק מת, אז עבור רוי וחבריו הלומדים בתיכון הכפר הירוק ובתיכון אלון, הוא עדיין חי ובועט. בימים אלו הם קורעים את הארץ בהופעות של להקתו "Line 48" בה הוא מנגן גיטרה לצד עומר גרוניך (לא, אין קשר לשלמה) - שירה וגיטרה, ניר הורוביץ - בס, ושקד קליין - תופים. אבל לפני כל הדיסטורשנים רוי הוא אוהב אדם ובעלי חיים, ואת זמנו הפנוי הוא מקדיש לטיפול בכלבתו זזי, ככל הנראה מעורבת של ריצ'בק ולברדור, החתולה פיקסי והכלב של השכנים לואי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"החברים והחברות שלנו עוקבים אחרינו לכל הופעה". רוי וזזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך נוסדה הלהקה?

"Line 48 קמה לפני שנתיים וחצי-שלוש, בכיתה ח'. נפגשתי עם עומר הזמר, והתחלנו יחד סתם להמציא איזה שיר, וחשבנו שכדאי לעשות להקה, כי זה שיר טוב. באמצע השנה הגיע ילד חדש לכיתה, הוא היה מתופף והוא היה טוב. צירפנו אותו וחיפשנו בסיסט. לא ידענו כל כך איך למצוא, ונזכרתי שהחבר הכי טוב שלי מהגן, שלא היה איתי באותו בית ספר, הוא בסיסט. נפגשנו איתו והייתה כימיה טובה בין כולנו. כך בעצם קמה הלהקה".

יש מעריצות?

"יש את החברים והחברות שלנו, שלרוב עוקבים אחרינו לכל הופעה אבל גם פה ושם שמעתי על כאלה שמכירים אותנו שאני בכלל לא מכיר. כאלה שפגשתי באוטובוס או אנשים שאני מכיר מבית הספר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

קו 48 זה פוליטי?

"קו 48 (Line 48) הוא קו האוטובוס שאנחנו נוסעים בו לכל מקום, לבית הספר, הביתה, לחזרות, לתל אביב. אז החלטנו לקרוא ככה ללהקה. אנשים לפעמים חושבים שזה מאוד פוליטי, וחושבים שזה קשור לגבולות 48, אבל זה לא".

ספר על רגע של תהילה.

"היינו בתחרות להקות בהרצליה, וזכינו במקום השני. בגמר הופענו עם שיר שקוראים לו 'Airless Baloon' ('בלון חסר אוויר'). החלטנו לקדם את השיר והעלינו אותו ליוטיוב והעלינו את הלינק מההופעה על קיר של להקות אחרות, ובין היתר על הקיר של איטליז. יום אחד הגיטריסט של איטליז, אור בהיר, פנה לשקד המתופף ואמר שהוא רוצה להפיק לנו את השיר. הקלטנו באולפני 'אנובה', והכל בזכות אור בהיר. הוצאנו את הסינגל והתחלנו לעבוד על שירים אחרים שלנו ולעבד אותם לקראת הופעה שקבענו ב'אוזן בר', ובאמת הופענו לבדנו הופעה מלאה. מכרנו מעל 85 כרטיסים".

הטיפ של רוי בלבירסקי: לתת לכלבה ללקק את הכלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גם מקצר את שטיפת הכלים וגם מפחית את האשפה". רוי ופיקסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כשמסיימים לאכול תמיד יש שאריות או רוטב שנשאר, מיונז, אורז או מה שלא אכלנו. אז שמים לה את צלחת השאריות ליד קערית האוכל שלה והיא מלקקת אותה ביסודיות. זה גם מקצר את שטיפת הכלים ומפחית את האשפה. מבחינת העיכול, אנחנו יודעים שאסור לכלבים לאכול שוקולד למשל, אבל קצת אורז ורוטב שנשאר על הצלחת בכלל לא מזיק לה. היא גם מעורבת, אז אין לה קיבה רגישה. לרוב כלבים מעורבים יותר חסינים ולכלבים גזעיים יש יותר חולשות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא טקסט פוליטי. להקת Line 48 בהקלטות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully