וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

S.O.S חיות: שלושה ימי אימוץ השבוע

24.7.2012 / 12:55

בשל הירידה במספר האימוצים בקיץ והעלייה במספר נטישות הכלבים בקיץ, עמותת S.O.S חיות והכלביה העירונית בראשון לציון ייערכו ימי אימוץ מיוחדים עבור כלבי הכלבייה

חודשי הקיץ הם תקופה קשה במיוחד עבור כלבים וחתולים חסרי בית. מדי שנה בחודשי הקיץ מורגשת ירידה בהיקף המסירות לאימוץ של כלבים וחתולים. במקביל, גוברת התופעה של נטישת חיות בית בתקופה הזאת. לא תמיד יודעים לשים את האצבע על הסיבה לכך, אבל רבים מייחסים זאת לעובדה שזו תקופת הנסיעות והטיולים, ומשפחות שלא מוצאות פתרון, פשוט נוטשות את בעלי החיים.

בעל החיים הוא חלק בלתי נפרד מהמשפחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי שחושב לצרף כלב או חתול למשפחה, יוכל לעזור להם עכשיו יותר מתמיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעמותת S.O.S חיות מאוד מבקשים להבהיר לציבור המאמצים שמרגע המסירה הכלב או החתול הופך לחלק בלתי נפרד מהמשפחה. ריקי בצרי, יו"ר S.O.S חיות: "גם השנה בחודשי הקיץ, לצערנו אנו רואים שיש פחות אימוצים ויותר נטישות של כלבים וחתולים. מי שחשב לצרף כלב או חתול למשפחה, יוכל לעזור להם עכשיו יותר מתמיד".

למשפחות שנוסעות לחו"ל ניתן להציע כמה פתרונות לתקופת הנסיעה: ראשית, קיימת אפשרות של פנסיונים לכלבים ולחתולים. כדאי גם לבדוק בקרב המשפחה והחברים אם מישהו מעוניין ויכול לשמור בביתו על חיית המחמד לתקופה קצרה. אפשרות נוספת היא להציע לאדם שסומכים עליו לעבור לגור בבית עם בעל החיים לתקופת הנסיעה, כשהכלב או החתול נשאר בסביבה המוכרת לו. כך ניתן לשמור גם עליו וגם על הבית.

יום אימוץ מיוחד

ניסי. דייב שחר
בדיקת וטרינר, חיסונים, שבב אלקטרוני וסירוס/עיקור על חשבון העמותה ושקית מזון מתנה/דייב שחר

עמותת S.O.S חיות פועלת להצלתם ולרווחתם של כלבים וחתולים חסרי בית. חלק מהכלבים נקלטים על ידי העמותה מכלביות עירוניות, ומטופלים לאחר מכן כמה זמן שנדרש עד למציאת הבית המתאים.

כחלק משיתוף הפעולה עם הכלבייה העירונית של ראשון לציון, הוחלט לראשונה לערוך ביום שישי ה-27 ביולי 2012 יום אימוץ מיוחד במקום עצמו, עבור כלבי הכלבייה. מי שיאמץ כלב ביום הזה, יקבל את סל ההטבות המלא של S.O.S חיות:
- הפניה לבדיקת וטרינר ראשונה על חשבון העמותה.
- שקית מזון מתנה עבור הכלב.
- הכלבים יימסרו לאימוץ לאחר שנבדקו וטופלו על ידי הרופאים הווטרינריים בשירות הווטרינרי.
- כל הכלבים מעוקרים/מסורסים, מחוסנים ומסומנים בשבב אלקטרוני.

יום האימוץ המיוחד יערך ביום שישי, 27.7.12, בכלבייה העירונית של ראשון לציון, רחוב לח"י פינת אלטלנה (איזור התעשייה החדש), בין השעות 10:00-14:00.

* האימוץ כרוך בתשלום, תרומה עבור העמותה, למען הצלת בעלי חיים.
* את תמונות הכלבים ניתן לראות באתר האינטרנט של העמותה
וכן בדף הרשמי בפייסבוק.

יום אימוץ משולש

בונו. אבי כהן
בונו/אבי כהן

S.O.S חיות עורכת ימי אימוץ קבועים בכל יום שישי בין השעות 11:00-15:30, במשרדי העמותה בתל אביב ובכל שבת בין השעות 10:00-14:00 במתחם האימוץ בכפר שמריהו.

לפרטים נוספים: 03-7441010 ובאתר האינטרנט של העמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully