וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה באילת: "חטף נשק משוטר, ונורה למוות בתום מרדף"

רמי שני

22.7.2012 / 8:16

שני רעולי פנים שדדו מסעדה בעיר והצליחו לפרוק את נשקם של שני שוטרים שהוזעקו. הם נמלטו במונית שחטפו בה נהג ונוסעת תמימים. במהלך קרב יריות בתום מרדף נהרג אחד מהם

באדיבות ערוץ 10, עריכה: גדי וינסטוק

שוד אלים של מסעדה, איומים על שוטרים ונטילת נשקם, בריחת החשודים בשוד, מרדף משטרתי בעקבות הבריחה ולבסוף קרב יריות בו נהרג אחד החשודים במעשה – זאת הדרמה שהתחוללה הלילה (ראשון) ברחובות העיר אילת. האירוע החל כאשר שני השודדים, ככל הנראה זוג אחים מחיפה, הגיעו בשעת לילה מאוחרת למסעדת "קאזה דה-ברזיל" ברחוב חטיבת גולני בעיר כשהם רעולי פנים כשברשותם אקדח וסכין. השניים החלו להכות את העובדים, שהכינו את המסעדה לקראת סגירה, ולאיים עליהם תוך דרישה לקבל את כספם – מעשים שתועדו לדברי המשטרה במצלמות האבטחה במקום.

בעוד השניים שודדים את הקופה במסעדה, הוזעקה ניידת משטרה למקום. שני החשודים בשוד יצאו מפתח המסעדה, הבחינו בשוטר ושוטרת יורדים מהניידת והצליחו לדברי מפקד משטרת אילת, ניצב-משנה רון גרטנר, להפתיע את השוטרים. השוטרים סיפרו שהחשודים ירו באוויר, הצמידו סכין לגרונה של השוטרת ואת קנה האקדח לראשו של השוטר ונטלו מהם את נשקם. לאחר מכן השתלטו על מונית שעברה במקום ובתוכה נוסעת, ככל הנראה תיירת מאוקראינה ונמלטו מהמקום.

שוד במסעדת קאזה דה ברזיל, אילת, יולי 2012. רן שאולי, רן שאולי
החשודים הצמידו סכין לגרונה של השוטרת ואת קנה האקדח לראשו של השוטר/רן שאולי, רן שאולי

כוחות גדולים של משטרה חסמו מספר צירים ולמעשה אילצו את השודדים להימלט לכביש עוקף אילת בדרכם ליציאה הדרומית מהעיר, זאת בכדי להרחיק את השודדים ממקומות הומי אדם. מספר ניידות אחרות פתחו במרדף אחר המונית ולדברי המשטרה פתחו באש לעבר גלגלי המונית, שכזכור – בה ישבו גם הנהג והנוסעת שנקלעו לאירוע. "השודדים השיבו באש לעבר השוטרים, ובשלב מסוים, נקרעו הגלגלים שלה והיא נעצרה משום שלא יכלה להמשיך עוד. אחד השודדים ירד ממנה ירה לעבר השוטרים, אך נורה ונפצע אנושות", סיפר נצ"מ גרטנר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

השודד הפצוע נלקח לבית החולים יוספטל באילת באמבולנס של מגן דוד אדום, שם הוא מת מפצעיו. החשוד השני נעצר ונלקח לחקירה. במשטרה רואים את האירוע בחומרה רבה. "אנשים היו יכולים להיפגע במהלך השוד הזה", הסביר נצ"מ גרטנר, שטען כי השוטרים שהגיעו למסעדה נהגו בשיקול דעת כשהחליטו למסור לשודדים את הנשק, בעת שאלו איימו על חייהם נוכח התפתחות האירוע. השודדים שביצעו את המעשה, מוכרים ככל הידוע למשטרה באזור הצפון. החוקרים אספו מהזירה ממצאים רבים וגבו עדויות מלקוחות ועובדים. כמו כן, נלקחו לבדיקה סרטי צילום שהיו במצלמות האבטחה. הכסף שנשדד, נמצא במונית בה נמלטו השניים, וכך גם נשקם וכלי הנשק של השוטרים. חקירת הפרשה הועברה ליחידת החקירות המרכזית במרחב הנגב של המשטרה.

עוד באותו נושא:
חשד: שדדו מתדלק סמוך ללטרון וניסו לנגח ניידת
שוטרים וגנבים: מרדף, פצועים ואש חיה במרכז תל אביב

מיקום המסעדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully