וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שלושה חתלתולים יונקים מבקבוק בתיאום מושלם

21.7.2012 / 8:27

שלושה גורי חתולים מתוקים מקצפת עם דובדבנים וסירופ שוקולד שהוצלו מהרחוב יונקים חלב מבקבוקים קטנטנים אפילו יותר מהם, אם זה אפשרי

החתולים ממשיכים לכבוש את הרשת, ומספקים סרטוני וידאו שפשוט אי אפשר להפסיק לצפות בהם. הפעם בסרטון סוף השבוע טריו גורי חתולים מנומרים שננטשו ברחוב והוצלו, יונקים מבקבוק, והכל בתיאום מושלם ובחמידות אין קץ. בסרטון, שאורכו קצת למעלה מ-30 שניות, אמנם אין הפתעות מיוחדות, אבל הוא מוכיח, שוב, שכל מה שצריך כדי להפוך סרטון לוויראלי זה חתול, ועדיף שיהיה חמוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונת ההמלטות אצל החתולים, שמתרחשת בעיקר בחודשי האביב, מזמנת למרבה הצער הרבה מאוד גורים שננטשים לבדם ברחוב ללא אמם. סיכוייהם לשרוד הם אפסיים. מה עושים אם שומעים גור קטן מיילל ורוצים לעזור? הצעד הראשון והכי חשוב, לטענת מומחים, הוא לא לגעת בגור עד שבטוחים שהוא באמת לבדו. בהרבה מקרים האם נמצאת עדיין באיזור, ולא תחזור על מנת לטפל בגור אם תריח ריח לא מוכר. אם חיכיתם חצי יום, והגור עדיין לבדו, צריך לשמור על חום גופו ולהאכילו כל שעתיים בתחליפי חלב מבקבוק או ממזרק. גם הפעלת מערכת העיכול שלו היא באחריותכם - קחו צמר גפן ספוג מעט מים ועסו את בטנו ואת אחוריו של הגור הקטן עד שיעשה צרכים. ואם כבר יצאתם מהמזגן לרחוב המהביל, שימו קערת מים לחתולים - היא מצילה חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully