וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר: חניה חינם בכחול-לבן לתושבי תל אביב

TheMarker

16.7.2012 / 20:01

החלטת משרדי הממשלה תיכנס לתוקף עם פרסומה ברשומות והחלפת התמרורים תסתיים בתוך כמה שבועות. חולדאי: הפתרון האמיתי לבעיית החניה - תחבורה ציבורית

היום (שני) אישרו משרדי הממשלה הרלוונטיים את חוק העזר של עיריית תל-אביב - יפו להענקת פטור מלא מתעריף חניה לתושבי העיר בכחול לבן בכל העיר. ההחלטה תיכנס לתוקף עם פרסומה ברשומות והחלפת התימרור תוך מספר שבועות. טרם נמסר התאריך המדויק בו תיכנס ההחלטה לתוקף.

אישור זה הינו שלב נוסף ברצף הקלות החניה לתושבי העיר, במסגרתם הוכפלו מספר החניונים בהסדר "קרוב לבית" וגדלה ההנחה שניתנה לתושבים ב-62 חניונים עירוניים של אחוזת החוף מ-50% ל-75%. מטרת ההסדר החדש להקל על תושבי העיר הסובלים ממצוקת חניה קשה.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, אמר כי הפיתרון האמיתי לבעיית החניה בעיר ממשיך להיות שימוש מוגבר בתחבורה ציבורית. "יחד עם זאת, עד שמשרד התחבורה לא יספק מענה הולם לתושבי העיר ומבקריה, בצורה של מערכת תחבורה ציבורית מטרופולינית יעילה, אנחנו בעירייה נמשיך לעשות ככל שביכולתנו כדי להקל ולסייע".

במקביל לפעילות העירייה בתחום החניה נמשכת הפעילות לעידוד השימוש בתחבורה ציבורית בעיר. עד כה סללה העירייה כ-54 קילומטרים של נתיבי תחבורה ציבורית, וכ-120 קילומטרים של שבילי אופניים.

  • עוד באותו נושא:
  • חניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully