וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובות נאצה בבית בכירה בשלום עכשיו: "את מתה"

יהושע בריינר

16.7.2012 / 13:26

זוהי הפעם השלישית בשנה בה מהווה חגית עופרן, רכזת ההתנחלויות בארגון, מטרה לוונדליזם ואיומים. שלום עכשיו: "אלה הם פניה של תנועת ההתנחלויות". בן גביר: "לא קשורים לזה"

שוב - כתובות נאצה נגד בכירת שלום עכשיו: אלמונים ריססו הלילה (שני) כתובות נאצה נגד רכזת ההתנחלויות בארגון "שלום עכשיו", חגית עופרן, בפתח ביתה שבירושלים. עופרן ושכניה גילו הבוקר את הכתובות, שרוססו על קירות הבניין בו היא מתגוררת, ובהם נכתב בין היתר "חגית את מתה" וכן כתובות בהם נכתב "כהנא צדק". משטרת ירושלים פתחה בחקירת האירועים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכתובת בבית של עופרן, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אלה הם פניה של תנועת ההתנחלויות", אומרים הבוקר בארגון שלום עכשיו בעקבות האירוע. "תנועה אשר מנסה להלך אימים על מדינה שלמה. כל מעשה שכזה רק יגביר את הרצון של שלום עכשיו להמשיך במאבק".

איתמר בן גביר: "השמאל מסית ומצית אש"

פעיל הימין איתמר בן גביר אמר בתגובה לאירוע: "אנחנו כמובן לא קשורים לכתובות בביתה של עופרן, ומתנגדים לפגיעה פיזית באנשי שמאל, אך עם זאת טוב יעשו חגית וחבריה אם יפסיקו לעורר פרובוקציות ולפגוע במרקם החיים העדין במדינת ישראל. ברור לכולם כי השמאל מסית ומצית אש".

זוהי הפעם השלישית בשנה האחרונה שבה הופכת עופרן למטרה, כשהחשד העיקרי מופנה לכיוון פעילי ימין, בעקבות פעילותה של הבכירה בארגון השמאל נגד המאחזים ביהודה ושומרון. לפני מספר חודשים, רוססו כתובות דומות נגד עופרן, בהן נכתב "רבין מחכה לך". בעבר קיבלה עופרן אף איומים מפורשים על חייה, אולם הבהירה כי אין בכוונתה להסתובב עם מאבטחים בשל כך.

כזכור, עופרן הייתה, יחד עם פלסטינים, בין מגישי העתירה בדרישה לפנות את המאחז מגרון שבבנימין. על פי פסיקת בג"ץ, המאחז אמור להיות מפונה עד ל-1 באוגוסט, כלומר בעוד פחות שבועיים, אולם תושבי המאחז טוענים כי רכשו חלקות אדמה במאחז מידיהם של פלסטינים מכפרים סמוכים, וכעת הם דורשים לדחות את פינוי היישוב.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully