וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו: חששתי להעיר לעוזרת על ג'וקים מתים

קובי מנדל

15.7.2012 / 15:55

בדיון בבית הדין לעבודה, העידה אשת ראש הממשלה בתביעה שהגישה נגדה ליליאן פרץ, ואמרה כי "היו לה התפרצויות". לדבריה, פרץ "כפתה עצמה עליה" ולא החזירה לה הלוואות שקיבלה

צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק

צוהר דק אל חיי משפחת נתניהו נפתח היום (ראשון) בבית הדין האזורי לעבודה בחיפה, בו מתנהלת תביעתה של עוזרת הבית ליליאן פרץ, שעבדה בבית המשפחה בקיסריה. פרץ תובעת את שרה נתניהו בגין תנאי העסקתה. ובעדות שמסרה בדיון אשת ראש הממשלה, אמרה שרה נתניהו כי לעתים חלפו שבועות רבים מבלי שכלל ראתה את פרץ. לדבריה, היא העדיפה שלא להעיר לעוזרת הבית כדי לא להתעמת איתה, משום מזגה שנוטה להתפרצויות. "אמרתי שעדיף לא לדבר גם כשראינו הרבה ג'וקים מתים במקלחת, העידה נתניהו, "לא היינו החזקים והשולטים בבית".

שרה נתניהו בבית הדין לעבודה , יולי 2012. ערן גילווארג
לא העירה למרות הג'וקים. נתניהו, היום/ערן גילווארג

נתניהו ספרה כי לאחר שקיבלה את פרץ לעבודה בחצי משרה, היא שילמה לה 2,000 שקלים, אולם משפרץ ביקשה העלאה היא הוסיפה לה 500 שקלים לשכר. כשעבדה פרץ מעבר לנדרש, נתניהו פיצתה אותה "כדי להיות בסדר". נתניהו נשאלה על ידי עורך דינה של פרץ האם נכון לומר שהיחסים בין השתיים היו מתוחים בשבועות לפני שהסתיימה העסקתה. נתניהו השיבה: "לא יודעת מה זה 'מתוחים' - היו התפרצויות במהלך השנים והכרנו את המזג החם שלה, אני יודעת שכמה חודשים לפני שעזבה היא הגישה מכתב התפטרות. אני לא הייתי מעורבת. לא ביקשתי ממנה אז להישאר, אבל היא נשארה, והמשיכה להגיע לקיסריה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"ליליאן דיברה איתי על הצרות שלה, ולכן העדפתי להישאר בירושלים"

נתניהו טענה בנוסף כי הלוותה לפרץ סכומי כסף, אך כי עוזרת הבית לא טרחה להחזיר את החוב. "מדובר בסכומים של כמה אלפי שקלים מדי פעם - כשהאוטו נתקע לה. מספר פעמים פשוט לא היה לי נעים, ונתתי. אמרתי לה שיש לה משכורת, ואמרתי גם שלקחתי את בעלה לעבודה הרבה פעמים". לדברי נתניהו, היא הבהירה לפרץ ש"אם נותנים הלוואה צריך להחזיר, ושאם היא רוצה מתנה – שתגיד". "היא קיבלה ממני גם הרבה מתנות, ועד היום הזה שקל אחד לא חזר אליי".

נתניהו גם קבלה על כך שפרץ שהתה במחיצתה זמן ממושך ו"תינתה את צרותיה" באוזניה, למרות שהדבר לא היה לה נוח. "כשבאתי לנוח כמה שעות, היא הייתה באה ומתיישבת לידי. היא דיברה איתי על הצרות שלה, כך שלא יכולתי לנוח. היא דיברה על המשפחה, על בעלה, על הילדים שלו. ראיתי שעדיף לי להישאר בירושלים".

בדיון העידה גם חני דיין, מזכירתו של בנימין נתניהו לפני היבחרו לראשות הממשלה. היא אמרה כי פרץ, שהייתה עוזרת הבית של בני הזוג, לא התלוננה בפניה על יחס לא ראוי מצד שרה נתניהו, אך ציינה בדבריה את נושא השכר הנמוך שקיבלה עוזרת הבית. נוסף על כך, היא אמרה שפרץ הביעה בפניה את חיבתה הרבה לשרה נתניהו, ואמרה שאשת ראש הממשלה הייתה נוהגת לכנות את פרץ בכינוי "כפרה".

כמו כן, אמרה דיין כי ליליאן פרץ לא נהגה לבקר בבית המשפחה בסופי שבוע, והוסיפה כי התדירות שבני הזוג נתניהו פקדו את הבית בקיסריה הייתה תלויה "בתופעת הטרמיטים והצורך בריסוס בבית". השופטת, עפרה ורבנר, ייעצה לצדדים להגיע לפשרה, אך באי כוחה של פרץ דחו הצעה זו.

לקריאה נוספת:
העוזרת בבית נתניהו העידה: "כל מי שעבד שם בכה"
שרה נתניהו הגישה תביעת לשון הרע נגד העוזרת
הגישור פוצץ: שרה נתניהו והעוזרת ישובו לבית הדין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully