וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גורי פנדה על מגלשה בגן שעשועים לפנדות

14.7.2012 / 13:04

סרטון של ארבעה גורי פנדה מתוקים משתובבים בגן משחקים עלה לרשת לקראת שבוע המודעות לסכנת ההכחדה בה הן נמצאות. אין, אין, אין כמו פנדה

אם גם אתם מתקשים להתמודד עם הימים החמים שמזמן לנו הקיץ הישראלי, ודאי תשמחו לשמוע שנמצא עבורכם סרטון יותר מתוק מסוכר, שאחרי הצפייה בו תהיו חייבים לצחצח שיניים. בסרטון מככבת החיה הכי אהובה בעולם, הפנדה, ולא רק בפנדה אחת, אלא ארבעה גורי פנדה חמודים, שמעבירים את שעות הפנאי שלהם בגלישה במגלשות עץ במרכז לחקר ולשימור פנדות בצ'גנדו, סין, שציין לפני כשבוע את שבוע המודעות הראשון לסכנת ההכחדה, בה מצויה החיה הלאומית.

דובי הפנדה, שכיום קיימים רק כ-1,600 פרטים מהם החיים בטבע, הם סמלה של הקרן העולמית לשימור חיות הבר, זאת הודות לפופולריות הרבה לה זוכה הפנדה בכל העולם. בעשור האחרון, עקב הצמיחה התעשייתית בסין, נפגעים בתי הגידול של אוכלוסיית הפנדות בטבע, והבמבוק, שהוא מזונן העיקרי, נעקר לטובת שטחי גידול חקלאיים. הביולוגיה של הפנדה, גם היא אינה מיטיבה עמה, ובשל העובדה שנקבת הפנדה יכולה להיכנס להריון רק במהלך שלושה ימים בשנה, מנסים בשנים האחרונות לעודד ילודה במין זה על ידי שימוש בהפריות מלאכותיות. כפי שעיניכם רואות, הנה התוצאות.

  • עוד באותו נושא:
  • פנדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully