וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: כלב עושה סיבוב על אופנוע ים

8.7.2012 / 13:30

עוד חיות מסביב לעולם: צילום חלומי של פלמינגו, שלישיית גורי טיגריס בנגלי נולדה בגן החיות באי באלי, נץ מבריח יונים בתחרות ווימבלדון וציפור קיה אוכלת קרטיב פירות

אינדונזיה: שלישיית גורי טיגריס בנגלי

שלישיית גורי טיגריס בנגלי בגן החיות באי באלי, אינדונזיה. הטיגריס הבנגלי, יליד יבשת הודו, מוכר כמין בסכנת הכחדה על ידי סוכנות לשימור הטבע הבינלאומית, ואוכלוסייתו בעולם נאמדת בכ-2,500 פרטים.

גרמניה: ג'ירפה לומדת לרוץ

ג'ול, ג'ירפת רוטשילד בת חודש, לומדת לרוץ בגן החיות בברלין, גרמניה.

פלורידה: תנין תינוק מציץ מעל המים

תנין שבקע, רגע לפני שהוא משוחרר לתעלה, ליד תחנת כוח בפלורידה, ארצות הברית. באיזור תחנת הכוח מתבצע מחקר על אוכלוסיית התנינים שנועד לאמוד את אוכלוסייתם על ידי ספירת הקנים שלהם. התנין האמריקאי, שהוכרז בעבר כמין בסכנת הכחדה, נמצא היום במצב סיכון בלבד, זאת הודות לפרויקט שנועד לשמור עליהם גם באיזורים מפותחים.

אנגליה: נץ מבריח יונים בתחרות ווימבלדון

רופוס הנץ מדגמן בטורניר הטניס היוקרתי ווימבלדון 2012 בלונדון, אנגליה. רופוס הוצג לתקשורת לאחר שנגנב לפני כמה ימים, ונמצא במכוניתו של הגנב. הסיבה להתעניינות התקשורתית היא תפקידו של רופוס, שאחראי על הפחדת היונים, וגירושן ממגרש הטניס במהלך התחרות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

קליפורניה: עיטם קירח חוגג את את ה-4 ביולי

דנלי, עיטם קירח בן 16, ומאחוריו דגל ארצות הברית בפארק "סיקס פלגס" בקליפורניה. לכבוד יום העצמאות האמריקאי, שחל ב-4 ביולי, הוצבה תערוכת ציפורים בפארק בכיכובו של העיטם, שהוא סמלה של ארצות הברית.

פרו: היפופוטמים מתקררים בבריכה

זוג היפופוטמים בגן החיות מתמודדים עם החום בלימה, בירת פרו.

אוסטריה: פלמינגו מתנקה

עוף הפלמינגו המרהיב מנקה את נוצותיו בגן החיות בווינה, אוסטריה.

אוסטריה: ציפור קיה אוכלת קרטיב פירות

ציפור קיה ניו זילנדית אוכלת פירות קפואים בגן החיות בווינה, אוסטריה. הקיה שייכת למשפחת התוכים, והיא היחידה ממין זה המתגוררת באיזור אלפיני, כך שהטמפרטורות הגבוהות ברחבי אירופה ודאי מקשות עליה.

קנדה: כלב על אופנוע ים

ברודי בן החמש, כלב מגזע גולדן דודל, רוכב על ג'ט סקי לצד בעליו באגם פיג'ן בקנדה. ברודי, המכונה על ידי תושבי המקום "הכלב עם המשקפת", עולה, לדברי בעליו, על הג'ט סקי בשמחה, זאת למרות שהוא חווה נפילה ממנו בעבר, "ולא אהב את זה". המשקפת על עיניו נועדה על מנת למנוע מחרקים להיכנס לעיניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully