וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקומות דוג פרנדלי לכלבים: עלילות סשה בעיר הגדולה

3.7.2012 / 13:33

הכלבה סשה יצאה לסיבוב דאווין בעיר תל אביב כשהיא דוגמת מקומות שהם דוג פרנדלי. גם אתם מכירים בתי קפה, מסעדות ושאר לוקיישנים השמחים לארח כלבים ברחבי הארץ? כתבו לנו

ג'רמי יפה
סשה הכלבה מטיילת במקומות דוג פרנדלי. ג'רמי יפה
סשה הכלבה מטיילת במקומות דוג פרנדלי/ג'רמי יפה

צילום: ג’רמי יפה ובת גולן, עריכה: בת גולן, דיבוב: נאוה סילוורה

מכירים בתי קפה, מסעדות ושאר לוקיישנים השמחים לארח כלבים ברחבי הארץ? כתבו לנו

הכלבה סשה היא לברדורית מגונדרת שאוהבת לצאת לסיבובי הופעות בעיר. בבוקר בו צולם הסרט בכיכובה היא הרגישה יפה במיוחד, ועטתה על עצמה שרשרת מהודרת. אחרי הכל, היא רצתה להקרין אבק כוכבים לכל עבר, וגם אומרים "חייך אל העולם, והעולם יחייך אליך בחזרה". וזה בדיוק מה שקרה.

מובן שהתחנה הראשונה היתה גינת הכלבים. אחרי הכל, גם כוכבי על הולכים לשירותים. ממש כל יום, אפילו כמה פעמים.
התחנה הבאה היתה הקפה של הבוקר בבית הקפה הקבוע, שם כבר מכירים אותה ומפרגנים לה את היוז'ואל בלי לשאול שאלות. אחרי שווידאה שהפפראצי קיבל תמונה טובה מהצד המחמיא, קפצה סשה לגלידריה, כדי להתקרר מעט לפני הצילומים.

רגע האמת הגיע, והצילומים מתחילים בכל רגע. הלוקיישן, איך לא, הוא חוף הים. זהו ה-מקום שמוציא מסשה את האישיות המתפרצת שלה, שלא לדבר על הגוף הלוהט אותו היא כלל לא מתביישת לחשוף. "הגוף שלי הוא כלי העבודה שלי", היא אומרת, "וחוץ מזה, אמא שלי שוודית, ותמיד הסתובבה בבית בעירום, וחינכה אותי שכלבה לא צריכה להתבייש בגופה, זה הדבר הכי טבעי שיש". בכיף.

בחוף היא פגשה כמה מעריצים מזדנבים וכלבות קנאיות, שאחר כך ריכלו עליה שמאז שליהקו אותה לסרט היא מה זה מרימה את הזנב. סשה ידעה שמדברים עליה מאחורי הגב, אבל כיאה לשחקנית לוהטת, היא לא נותנת לזוטות שכאלה להשפיע עליה. קולית אמיתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully