וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: גם חגבים אוהבים פופקורן במשחק בייסבול

1.7.2012 / 11:50

עוד חיות מסביב לעולם: אוגי הכלב מטביע את כפותיו בשדירת הכוכבים בהוליווד, ג'ורג' הבודד מת והוא בדרך לפחלוץ, ו-וולאבי לבקן בכיס של אמא

טקסס: חגב אוכל פופקורן

חגב אוכל פופקורן במהלך משחק בייסבול בין קבוצת "דטרויט טייגרס" וקבוצת "טקסס ריינג'רס" במגרש בעיר ארלינגטון שבטקסס, ארצות הברית.

אוסטרליה: חיות כל העולם התאחדנה

"מר מונרו" הפינגווין מטביע את עקבותיו על קנבס בגן החיות טורונגה שבסידני, אוסטרליה. גן החיות השיק פרויקט חדש לשימור פילים בתאילנד, וכל החיות בגן החיות הצטרפו להתחייבות, וטביעות רגליהן הצבועות הונצחו על בדים.

לבנון: שקנאי בנמל צידון

שקנאי בנמל צידון, דרום לבנון. לפני מספר שנים קבוצה קטנה של שקנאים שנפגעו בכנפיהם הגיעה לאיזור הנמל, ומאז ועד היום הם חיים שם, כשהדייגים דואגים להאכילם.

הוליווד, קליפורניה: אוגי הכלב מטביע את חותמו

אוגי הכלב, כוכב הסרט "הארטיסט", מטביע את כפותיו בטקס שנערך בתיאטרון הסיני, "גרומן" בהוליווד, קליפורניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

איי גלאפגוס, אקוודור: ג'ורג' הבודד מת

"גורג הבודד", צב ענק בן 100, אחרון מסוגו, נפטר לפני שבוע באיי גלאפגוס שבאקוודור. הצב, שהיה אחד מסמלי השמורה, מת בגיל צעיר יחסית, שכן צבים אלה יכולים להגיע לגיל המופלג של 200 שנה. מנהלי הפארק הודיעו שהם שוקלים לפחלץ את ג'ורג', על מנת שהמבקרים יזכו לראות את הצב הנדיר, אפילו לאחר מותו.

קולומביה: פרפר על צלחת פירות

פרפר ניזון מפירות במגדרה בפלמירה, קולומביה. החברה שמגדלת את הפרפרים הללו מרביעה, משמרת ומייצאת אותם לכל העולם. לאחר מותם הטבעי של חלק מהפרפרים הם משמשים גם ליצירת תכשיטים ואומנות.

סיביר: קוף סנאי בננה, סיביר

קוף סנאי אוכל בננה בגן החיות בעיר קרסנוירסק.

אוסטריה: פיל מקבל מקלחת

טולובה, פיל צעיר, מקבל מקלחת מצינור מים, ביום חם של 35 מעלות צלזיוס, בגן החיות בווינה, אוסטריה.

קוף טמרין אוכל אבטיח, איטליה

קוף טמרין חלילי (טמרין ראש כותנה) אוכל אבטיח ביום חם בגן החיות ברומא, איטליה. זן זה שייך למשפחת המרמוסטיים, ומשקלו מגיע לכחצי קילוגרם. רעמת השיער הלבנה שעל ראשו מזדקפת כל אימת שהוא חש מאויים.

סין: שני לווייתני בלוגה באקווריום

שני לווייתני בלוגה (לבנתן לבן) שוחים באקווריום בבייג'ינג, בירת סין. האקווריום הוא הגדול ביותר במדינה, והוא מכיל מעל לאלף זנים של חיות ימיות ודגים. לווייתנים אלה שנחשבים חברותיים במיוחד וחכמים, אינם נמצאים בסכנת הכחדה, אך אוכלוסייתם הידלדלה בעשורים האחרונים עקב ציד.

גרמניה: וולאבי לבקן בכיס

תינוק וולאבי בנט לבקן בכיס אמו בגן החיות דויסבורג, גרמניה. תינוק הוואלבי יכול לשהות בכיס אמו כ-280 יום, ורק לאחר שנה עד שנה וחצי הוא נגמל מחלב האם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully