וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורש הדיקטטור: "בנו של שליט בלארוס נושא אקדח"

אתר אופוזיציה במדינה דיווח כי בנו, בן 7, של הרודן אלכסנדר לוקשנקו נושא אקדח דרך קבע. ההשערה הועלתה לאחר שבתמונה עם אביו ועם נשיא ונצואלה נראתה בליטה באזור מותניו

כפי שסשה ברון כהן מראה בסרטו החדש "הדיקטטור", התנהגות תקשורתית גחמנית וצבעונית היא חלק בלתי נפרד מדמותו הפומבית של העריץ העכשווי. נראה שאצל שליט בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, התופעה מתפרצת ביחס לבנו הקטן. ניקולאי - או קוליה - נולד באוגוסט 2004. אמו, על פי הסברה המקובלת, היא אירינה אבלסקיה, שהייתה הרופאה האישית של הרודן. בתחילת שנת הלימודים החל קוליה ללמוד בכיתה א' בבית ספר, אך כבר בפברואר הועבר ככל הנראה ללמוד בבית, מסיבות לא ידועות.

זה כמה שנים שקוליה מלווה את אביו בפגישות מדיניות שונות. בשבוע שעבר הוא הצטרף אליו לביקור בקראקס, בירת ונצואלה, ולפגישה עם הנשיא, הוגו צ'אווס. בהזדמנות זו אמר לוקנשקו, שמחזיק בשלטון מאז 1994, כי "יש למי להעביר את השרביט בעוד 20-25 שנה". לא הייתה זו הפעם הראשונה שהרודן אמר מפורשות כי הוא מעוניין שבן הזקונים יירש אותו – אם כי עדיין לא ידוע אם לדבריו יש תוקף מעשי.

"הילד נשלט באמצעות אוזנייה"

הצהרתו של לוקשנקו לא הייתה הסיבה היחידה לכך שהפגישה זכתה לתשומת לב מיוחדת באתרי חדשות בינלאומיים. כפי שדיווח אתר האופוזיציה הבלארוסי המרכזי, Charter97, בלוגרים בוונצואלה הבחינו בפרט חריג בתמונות שתיעדו את הפסגה – בליטה באזור מותניו של קוליה, שהולבש לרגל המאורע בחליפה אפורה זעירה. באתר האופוזיציה סבורים, כי הילדון נושא עמו דרך קבע את אקדח הזהב הקטן שקיבל במתנה לפני כמה שנים, מנשיא רוסיה דאז, דמיטרי מדבדב. "אין פה שאלה אפילו, עד כמה זה נורמלי לילד בן שבע לשאת נשק", נכתב באתר. "לוקשנקו תמיד לקח את בנו לישיבות ממשלה, לתרגילים צבאיים ולמסעות בחוץ לארץ. הילד נשלט באמצעות אוזנייה".

נשיא בלרוס, אלכסנדר לוקשנקו, מציג את בנו ניקולאי לנשיא ונצואלה, הוגו צאווס. קראקס, 26 ביוני 2012. רויטרס
בליטה משונה באזור המותניים? התמונה שתפסה את עיני הבלוגרים בוונצואלה/רויטרס

ללוקשנקו שני בנים מבוגרים – ויקטור ודמיטרי – מנישואיו לגלינה רודיונובנה, אך כבר ב-2007, עת היה קוליה בן שלוש בלבד, הבהיר השליט מיהו הבן המועדף עליו. בתשובה לשאלה אם בנו הבכור ויקטור הוא גם יורשו, אמר לוקשנקו כי יורשו הוא "לא הראשון, לא השני, אבל אולי רק הבן השלישי יהיה נשיא". באותה נשימה הוא הגדיר את קוליה הפעוט "אדם יוצא דופן". בראיון שהעניק כמה חודשים לאחר מכן לעיתון "קומסומולסקייה פראבדה", אמר לוקנשקו כי בנו הקטן הוא "הזנב שלי. הוא פשוט לא יכול להישאר עם אף אחד אחר. הוא אומר: 'אבא, אני איתך וזהו זה'". בסוף 2008 קוליה כבר עטה מדי הסוואה קטנטנים ופיקח לצד אביו על אימוני הצבא הבלארוסי. עלילה נוספת שמיוחסת באינטרנט לבן היקר, היא נשיכה של דיילת שלא אפשרה לו לסגור את דלת המטוס, נשיכה שלוותה במילים "כשאני אהיה שר, אוציא אותך להורג!".

אין זה מפתיע, אם כך, שהאופוזיציה הבלארוסית אימצה את דמותו האבסורדית של בן הדיקטטור. לפני כחודשיים דיווח Charter97 על פעולה של אקטיביסטים נגד המשטר אשר תלו בבירה מינסק חמשירים היתוליים – ומקאבריים – שבהם מככב קוליה. באחד מהם נכתב (בתרגום חופשי שלא שומר על החריזה השנונה): "קוליה הקטן פתח את האייפון / גילה שם פתאום את אתר הצ'רטר / אבא ראה, הוציא אקדח / הילד היה רק בן שבע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully