וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי הנערה שטבעה באשדוד: "ניסינו להציל אותה"

רמי שני

30.6.2012 / 9:32

מסיבת יום ההולדת הסתיימה באסון: חבורת נערים חגגה הלילה (שבת) בחוף המצודה באשדוד את יום הולדתו של אחד מחבריהם, אולם המסיבה נקטעה לאחר שנער ונערה שנכנסו למים נסחפו עם הזרם ולא הצליחו לצאת מן המים. הנערה, בת 16, נסחפה לחוף מאוחר יותר, ובתום ניסיונות החייאה ארוכים נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה. הנער בן ה-19 שהיה עמה עודנו נעדר וכוחות שיטור נרחבים ממשיכים בשעה זו בחיפושים אחריו. בנוסף נפגעו בתקרית באורח קל שני נערים נוספים שניסו לחלץ את השניים.

במהלך המסיבה שתו הנערים משקאות חריפים, בילו וצחקו, אולם בשלב מסויים החליטו צעירה בת 16 וחברה בן ה-19 להיכנס לרחוץ במים. זמן קצר לאחר שנכנסו נתקלו השניים בזרמים חזקים, וזעקו לעזרת חבריהם ששהו על החוף. אחד הצעירים שניסה לשחות לעבר השניים סיפר מאוחר יותר לחוקרי המשטרה: "ניסיתי להגיע אליהם, אבל הזרמים היו חזקים מאוד ונאלצתי לצאת. לא הייתי יכול לעזור להם". לאחר שיצא מהמים הזעיק הנער את המשטרה. במקביל, ניסו שלושה נערים על החוף לשחות לעבר השניים, אך נאלצו לשוב על עקבותיהם בעקבות הסחף החזק. יש לציין כי חוף המצודה כלל אינו חוף רחצה מוכרז, ובשעה שהאירוע התרחש לא היו שירותי הצלה גם בחופים אחרים.

כשהגיעו שוטרים לחוף בליווי צוותי מדן דוד אדום ואיחוד הצלה, החלו הכוחות בסריקות רגליות לאורך החוף ומצאו את גופת הנערה. אנשי מגן דוד אדום סיפרו לוואלה! חדשות כי הצוות ניסה להחיות את הנערה במשך זמן רב, אולם לבסוף נאלץ לקבוע את מותה. כוחות נוספים שהצטרפו מאוחר יותר פתחו בסריקות קרקעיות לצד סריקות בתוך המים, כשהם מסתייעים גם במסוק. במקביל טיפול הצוותים הרפואיים בצעירים שסיכנו את עצמם בעת שניסו לסייע לשניים, והותשו מחמת המאבק בזרמי המים. שניים מהם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully