וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוקופ בסין? שוטר במרדף נדרס - וקם על רגליו

28.6.2012 / 10:49

השוטר, בן 24, רדף אחרי חשוד בגניבת מכוניות ונפגע מרכב חונה שהידרדר לאחר שהרכב בו נמלט החשוד פגע בו. למרבה הפלא, הוא קם מיד על רגליו. צפו בתיעוד מצלמות האבטחה בסין

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

לא אחת, נדרשים אנשי כוחות הביטחון לסכן את חייהם למען עבודתם. אך שוטר בן 24 ממחוז שנגדונג שבמזרח סין, לא היה מודע ככל הנראה לסכנה האורבת לו. השוטר, ז'אנג ג'ויצ'יאנג, תועד במצלמות אבטחה כשהוא נדרס במהלך מרדף אחר חשוד בגניבת מכוניות.

הדבר אירע לאחר שהרכב בו נמלט החשוד פגע במכונית פולקסווגן לבנה שחנתה במורד הרחוב, הידרדרה לאחור ופגעה בג'ויצ'יאנג, שלא הספיק לחמוק ממנה. "החשוד נסע לתוך המארב שלנו, ועמדנו לעצור את רכבו. אותתנו לו לעצור, אבל הוא המשיך בנסיעה ואז נדרסתי בידי רכב הג'טה הלבן", סיפר השוטר שמיד לאחר הדריסה קם על רגליו כמעט ללא פגע. "כל מה שרציתי לעשות באותו הרגע זה לתפוס אותו".

כשהבחינו השוטרים, כולם בבגדים אזרחיים, בחברם השרוע מתחת לרכב, החלו לנסות לחלצו. למרבה תדהמתם, הוא הצליח, כאמור, מהר מאוד לקום על רגליו. ג'ויצ'יאנג, שניצל בנס, סובל מפציעות קלות בלבד. חבריו, אגב, המשיכו במרדף, וכעבור שעה קלה הצליחו ללכוד את הגנב שהודה במעשיו וצפוי כעת לעמוד לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully