וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלאך דודו מרציאנו: "אם מצב הכלב קשה, אני לוקח אותו מבעליו"

בת גולן

27.6.2012 / 12:02

דודו מרציאנו, מטפל ומשקם בעלי חיים, התאהב בגזע הפיטבולים בגיל 18, ומאז הוא מקדיש את חייו להצלת כלבים שעברו התעללות, נפלו קורבן לקרבות כלבים או נרקבו בהסגרים

ספק 500

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

הרומן של דודו מרציאנו, מציל ומשקם בעלי חיים, עם חיות החל בגיל אפס, מאחר שבביתו גודלו תמיד כלבים רבים. ואז ומתמיד הוא התנדב בעמותות שונות למען בעלי חיים, ובגיל 18 הוא אימץ את הפיטבול הראשון שלו, וזו היתה אהבה, שהתפתחה לרומן עם הגזע.

הפיטבולים המגיעים לחווה, אותה הקים בעצמו בדרום הארץ, ובה הוא פועל יחד עם בת זוגו תום, מגיעים מהסגרים ועמותות שונות לאחר שהוחרמו על ידי המשטרה, וטרינרים עירוניים וגופי אכיפה אחרים בעקבות התעללות, הזנחה או קרבות כלבים שהשאירו אותם פצועים. במקרים אחרים מגיעות עדויות על מקרים קשים לאוזניו של מרציאנו, והוא מגיע בעצמו "לקחת" את הכלב מבעליו, ובכך מציל אותו מחיים אומללים ואף ממוות.

לאחר החילוץ מגיע שלב השיקום הפיזי והמנטלי ועד מציאת בית. לדברי מרציאנו, 80-90 אחוז מהכלבים ניתן לשקם, גם אם עברו התעללות, ולכל כלב הוא אישיות בפני עצמה, שהדרך לשיקומה שונה מהאחר.

לא מזמן העניק היישוב בו חי מרציאנו שטח גדול לטובת חוות הפיטבולים. השטח דורש המון עבודה, ומרציאנו זקוק לעזרה כדי להפכו לבית מחסה ראוי, בו יוכלו כלבים רבים ככל האפשר לרוץ ולהשתולל כפי שמגיע להם לאחר חילוצם. מכאן, קורא מרציאנו לאנשים טובים - אנשי מקצוע, קבלנים ואנשים פרטיים - המוכנים לתת יד לטובת הפרויקט במחירים סמליים או כתרומה, ולעשות מצווה אמיתית.

מכירים עוד מלאכים? כתבו לנו, ונביא את סיפורם לאתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully