וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדקירת גבר בשנתו: בן הזוג לשעבר של חברתו

קובי מנדל

25.6.2012 / 8:31

שני גברים מקריית אתא חשודים במעורבות בדקירת גבר במיטתו ובפציעתו קשה. הם נתפסו עם הסכין ובבגדים מגואלים בדם. מעצרם הוארך בשישה ימים

ערן גילווארג

(צילום: ערן גילווארג; עריכה: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בקריות האריך היום (שני) בשישה ימים את מעצרם של שני תושבי קריית אתא, בני ארבעים וחמישים, החשודים שהיו מעורבים בדקירה לפנות בעיר. בתקרית נפצע קשה גבר בן 38, בעת שישן בדירתו לצד זוגתו, היא חברתו לשעבר של אחד החשודים, בן ארבעים. לדברי מפקד תחנת זבולון, נצ"מ בני אבליה, הוא החשוד בדקירה עצמה.

הפצוע נדקר מספר רב של פעמים בכל חלקי גופו, ופונה בידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים רמב"ם בחיפה, לאחר קבלת טיפול ראשוני שהוענק לו מחובשי איחוד הצלה.

גבר כבן 30 נדקר בשנתו בדירה בקרית אתא יוני 2012. ערן גילווארג
בן הזוג לשעבר חשוד בדקירת בן הזוג הנוכחי. הדירה בה הותקף הנדקר בשנתו/ערן גילווארג

החשודים נתפסו זמן קצר לאחר מכן בדירה בקריית אתא, כשברשותם הסכין ששימש לדקירת הגבר, לצד בגדים מגואלים בדם. לדברי נצ"מ אבליה, החשוד בן ה-40 קשר עצמו לאירוע. השניים מוכרים למשטרה.

הדקירה הייתה בדירה ברחוב אסף שמחוני בעיר. מחקירה ראשונה של המשטרה, עולה כי השניים נמלטו מהדירה מיד לאחר התקיפה, מבלי שפגעו באישה ששכבה לצד בן זוגה הנדקר. בשל העובדה כי החשוד בדקירה הינו בן זוגה לשעבר של האישה, מסרה המשטרה כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה רומנטי.

עוד בנושא
חשד: גבר נדקר בשנתו בדירה בקריות, על רקע רומנטי
בן 22 נדקר בראשון לציון, שלושה קטינים נעצרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully