וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פדופיל תוקף ילדות חרדיות ברחבי ירושלים

25.6.2012 / 3:25

במשטרה חושדים שמדובר בגבר חרדי הנוהג לתקוף ילדות בנות 7. משפחות רבות סרבו להתלונן בכדי לא לפגוע בשידוך עתידי. "אלו רק המקרים שאנו יודעים עליהם, הסיפור מושתק במגזר"

פדופיל ברחובות הבירה? משטרת ירושלים חוקרת חשד לפיו בשבועות האחרונים גבר חרדי בשנות ה-20 לחייו תקף מינית כמה ילדות בשכונות חרדיות בעיר. במרבית המקרים, סירבו משפחות הקורבנות להתלונן במשטרה מחשש שדבר התקיפה יתגלה ויפגע בסיכויי הילדות לזכות לשידוך ראוי בעתיד. לוואלה! חדשות נודע כי רק החודש ארעו שלושה מקרי תקיפה דומים בעיר.

במשטרה חושדים כי מדובר בתוקף אחד, אך לא שוללים אפשרות לפיה כמה תוקפים פועלים בעיר. ברוב המקרים, התוקף ביצע מעשים מגונים בילדות בנות שבע.

ביום שני שעבר הותקפה ילדה בת שבע בעת ששיחקה בגינה בעיר. התוקף, שתואר על ידי הילדה כצעיר חרדי כבן 20, ביצע בה מעשים מגונים ונמלט מהמקום. יום למחרת, הותקפה נערה בת 15 בשכונה חרדית בעיר, בזמן שצעדה לבית הספר. היא התנגדה לתוקף, שנמלט מבלי שהצליח לבצע את זממו.

בחג השבועות הותקפה מינית ילדה בת שבע בעת שחזרה עם אמה מתפילה בכותל המערבי. התוקף הבחין בילדה שהלכה ברחוב במרחק מה מאמה, וגרר אותה לסמטה סמוכה, שם ביצע בה את זממו. שוטרים שהוזעקו למקום נטלו דגימות DNA מהילדה ולקחו סרטי צילום ממצלמות אבטחה שהוצבו במקום.

נשים חרדיות. עומר מירון
במשטרה חושדים כי מדובר בתוקף אחד, אך לא שוללים אפשרות לפיה כמה תוקפים פועלים בעיר/עומר מירון

באופן חריג, שלחה הנהלת בית ספר לבנות מוכר בירושלים מכתב להורי התלמידות שבו ביקשה מהם לשוחח עמן על הנושא ולהזהיר אותן מפני התוקף. "בשעות הבוקר הרחובות ריקים, לכן אין לשלוח תלמידה שמאחרת לבית הספר לבדה", נכתב. במכתב צויין כי על התלמידות "ללכת תמיד בכבישים ראשיים ולא דרך חדרי מדרגות, גינות וחצרות בתים. צריך ללמד את הבנות לצעוק ולהתנגד".

"להתלונן במשטרה"

גורם בכיר בעדה החרדית בירושלים סיפר לוואלה! חדשות כי מדובר רק בקצה הקרחון. לדבריו, "אלו המקרים שאנו יודעים עליהם. בחברה החרדית לא נהוג להוציא החוצה סיפורים כאלה, בעיקר כשמדובר בבנות. אני שומע על עוד ועוד תקיפות דומות של ילדות צעירות. הפחד בהחלט מחלחל לרחובות בשכונות החרדיות בעיר". הגורם הוסיף כי על החברה החרדית לטפל בתופעה. "חבל שהסיפור מושתק במגזר וכמעט אף כלי תקשורת לא עסק בו", אמר.

ישי כהן, כתב האתר החרדי "כיכר השבת" – כלי התקשורת היחיד שעסק בנושא, אמר כי "מדובר בתופעה מצערת ומחרידה שקיימת בתוך הציבור החרדי. לא בטוח שאותם פדופילים מגיעים מתוך המגזר, הם פשוט יודעים שבחברה הזו לא מתלוננים". כהן קרא להורים לילדות שהותקפו להתלונן על כך במשטרה.

ממשטרת ירושלים נמסר לוואלה! חדשות: "מיד עם קבלת התלונה נפתחה חקירה, הן במישור הגלוי והן במישור המודיעיני. נקטנו פעולות שונות כדי לנסות ולעצור אותו. מדובר בחקירה אינטנסיבית מאוד. ידוע לנו על עוד מקרה אחד נוסף ונבדק הקשר בין המקרים".

לקריאה נוספת:
האישום נגד הסמנכ"ל: 33 עבירות מיניות ב-11 שנים
חשד: בכיר בעולם התעופה בעל בת 11 במשך שנים
אישום: "מכור לסקס" תקף מינית שישה ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully