וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסומת החדשה של דיור: דוגמנית עם חתול על הראש

24.6.2012 / 17:13

בסרטון פרסומת חדש של "דיור" בכיכובה של הדוגמנית דפני גרונוולד, מהדוגמניות ההולנדיות המצליחות בעולם היום, היא משתעשעת עם חתול אפור ויפהפה

כריסטיאן דיור עושים זאת שוב. לאחר סדרת סרטוני פרסומת יוצאי דופן ואמנותיים - בין היתר לבושם 'ז’אדור' עם שרליז ת’רון, שהשיב לחיים באמצעות עריכה מהוקצעת אגדות הוליוודיות כמו גרייס קלי ומרילין מונרו, או הסרטון לתיק ליידי נואר עם מריון קוטיאר בתפקיד נערת קברט - בית אופנת העל הצרפתית משחרר סרטון פרסומת השראתי נוסף. הפעם לבושם דיור אדיקט. ממש כמו שמו של הבושם אשר הושק ב-2002, גם סרטון הפרסומת החדש שלו, “ודיור בראו את האישה”, ממכר. בסרטון, אותו ביים יונאס אקרלונד, מככבת דפני גרונוולד (18), מהדוגמניות ההולנדיות המצליחות בעולם היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מה אתה עושה פה? דפני גרונוולד פוזלת לעבר חתול שהתיישב לה הראש/מערכת וואלה, צילום מסך

בסן טרופה שטופת השמש, ועל רקע שירם הקופצני והקליט של צמד האלקטרו-פופ “סטריאו-טוטאל”, I Love You Ono, גרונוולד מתיזה את הבושם מן הבקבוק הסגלגל, מגבירה את הרדיו ומיד עוברת למצב רוח טוב ומדבק. היא מפזזת, מצחקקת, קורצת, מקפצת, פוערת עיניים, מהלכת הליכת מסלול ברחוב צר, מפריחה נשיקות, נושכת שפה, רוקדת בבית קפה ומחוץ לו, שותה משקה אדמדם כלשהו ופוזלת לעבר חתול רחוב שמן שהתיישב לה על הראש. הכל תוך מחווה לאחד הסמלים הנשיים הצרפתיים של כל הזמנים - בריז’יט ברדו - כשהחתול מרמז על אהבתה העזה של בארדו לבעלי חיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

צילומים: יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully