וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: טיגריס בנגלי קופץ ראש לבריכה

24.6.2012 / 10:43

עוד חיות מסביב לעולם: הנסיך וויליאם מאכיל קרנף, תרנגולת מחממת את אפרוחיה, 5.000 ברווזים צועדים בכביש בדרך לבריכה ופילפילון יתום משחק עם המטפלת שלו.

תאילנד: אמא תרנגולת

תרנגולת מחממת את האפרוחים שלה בגשם שיורד בפרברי בנגקוק, תאילנד.

סין: ברווזים ברווזים בואו הביתה

חוואים רועים להקה של כ-5.000 ברווזים לבריכה, לצד נהגים בכביש, במחוז דזה ג'יאנג בסין.

אנגליה: הנסיך והקרנף

וויליאם, יורש העצר הבריטי, מאכיל את זאוואדי, קרנף שחור בן חמש, בביקורו בפארק לחיות בר בלימפן, אנגליה. בביקורו פגש הנסיך את אנשי הצוות של הפארק, שמעורבים בפרויקט התקת המגורים של שלושה קרנפים שחורים מהפארק אל שמורת מקומאזי בטנזניה. הפרויקט נועד לשקם את אוכלוסיית הקרנפים באיזור זה.

שוודיה: להקת זאבים הרגה שומר בגן החיות

שלושה זאבים עומדים במכלאה בפארק לחיות בר קולמרדן הנמצא בשוודיה. להקת זאבים תקפה בשבוע שעבר את אחד מעובדי הפארק, והרגה אותו. המקום נחשב לאחד הפארקים הפופולריים בשוודיה, והמשטרה אינה יודעת מה גרם ללהקת הזאבים לתקוף את העובד, בן 30.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קולומביה: פלמינגו במים

להקת פלמינגו עומדים במים בשמורה בפרובינציית לה גוואחירה, קולומביה.

טנזניה: פילפילון יתום והמטפלת שלו

טמבו, פילפילון יתום בן חמישה חודשים, משחק עם המטפלת שלו במקלט לקרנפים "מקומאזי" בטנזניה. מטרתו של המקלט הוא לשמר ואף להגדיל את אוכלוסיית הפילים והקרנפים באפריקה, זאת כיוון שהיא סובלת מירידה חדה עקב ציד לא חוקי ומסחר בשנהב.

סקוטלנד: זוג ציפורי גאנט מאוהב

ציפורי גאנט מקננות בדנבר, סקוטלנד. כל שנה בינואר חוזרות כ-150,000 ציפורים מזן זה אל האיזור, והופכות אותו לקולוניה הגדולה ביותר של ציפורי גאנט בעולם. ציפורי הלהקה חוזרות בכל שנה עם אותו בן זוג, ולעתים קרובות גם אל אותו קן אותו עזבו בשנה הקודמת. ציפורי הגאנט מבלות כמעט את כל השנה באיזור זה, ועוזבות אותו רק לקראת סוף אוקטובר, לחופי אפריקה.

קליפורניה: גור נמר ואמא

גור נמר קטן לצד אמו, נינדירי, בגן החיות בסן דייגו בקליפורניה, ארצות הברית. הגור הקטן ואחותו נולדו לפני כחודשיים בגן החיות, ובימים אלה הם עורכים היכרות ראשונית עם סביבתם.

קליפורניה: אמא לוטרת ים

ג'וי, לוטרת ים, באקוואריום במונטריי, קליפורניה, ארצות הברית. ג'וי בת ה-13 גידלה 16 צאצאים במהלך חייה באקוואריום.

וירג'יניה: כלבים בהלוויית קצין

חיילים וכלבים מיחידת הכלבנים של חיל הים האמריקאי משתתפים בהלווייתו של הקצין שון אי. ברזס בבית הקברות בארלינגטון, וירג'יניה, ארצות הברית. היחידה אליה השתייך הקצין פעלה באפגניסטן. היא התכוננה לעלייה להליקופטר הצבא, אך נתקלה במארב.

קליפורניה: טיגריס בנגלי קופץ ראש

אקאשה, טיגריס בנגלי, צולל לבריכת מים על מנת לתפוס חתיכת בשר שנזרקה לתוכה בפארק "סיקס פלאגס", קליפורניה. ארצות הברית. היום הראשון של הקיץ הביא עמו טמפרטורות גבוהות מהרגיל - כ-27 מעלות צלזיוס - בחוף המערבי ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully