וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי בסבבה: כך תהפכו משפן לאריה

א. ב דן

20.6.2012 / 8:33

מדור חי בסבבה מארח הפעם את הסופר גילי ויינטראוב?, מחבר "אבולוציה שלי או: איך הפכתי משפן לאריה", המספר למה ילדיו קראו לכלב שלהם דווקא בשם של עורך דין

שבוע הספר הסתיים, ועדיין, קבלו המלצה חמה וחייתית - "אבולוציה שלי או: איך הפכתי משפן לאריה", ספר רעיונות המסייעים בהעצמה אישית ולדעת החתום מטה, עשוי לשנות את חייכם, אם רק תנועו על פי המלצות המחבר, גילי ויינטראוב. בעודי מנסה להתנועע בקלילות כאריה, בהשפעת הספר, הממשיל את בני האדם לחיות, נהמתי לעברו של גילי, וניהלנו שיחת ג'ונגל על יצירה, על משפחתו ועל הגולדן רטריבר שולמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת הספר "אבולוציה שלי או: איך הפכתי משפן לאריה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

איפה היה הכלב שולמן בזמן כתיבת הספר?

"כשהבאנו אותו הביתה, חודש לפני שסיימתי לכתוב את הספר, הבן הגדול שלי הסתכל עליו, ואמר שהוא נראה כמו עורך דין, אז הבנים החליטו לקורא לו שולמן, כי בעיניהם זה שם של עורך דין. בעיני הוא פשוט חבר טוב".

אולי תכתוב ספר על שולמן?

"מממ... אני לא יודע לענות על זה. כרגע אני לא יכול לראות את עצמי כותב עוד ספר. צריך לעבור עוד זמן. אבל היי, הוא אולי יכתוב ספר עלי. הוא פשוט נראה לי צעיר ורענן עם המון אנרגיות. בכל מקרה, הוא משפיע עליי כל הזמן, מעניק לי חום וחיוביות. הוא משפיע על החיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולמן ובני משפחתו, הסופר גילי ויינטראוב וילדיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספר על התגובות לספר.

"בסך הכל מקבל פידבקים טובים. בני נוער בגיל 14-15 שמגיבים על המכלול של לפתוח את הראש למרחב האפשרויות שעומד בפניהם, לשאוף ליותר ולעשות. סבתא של אשתי, שהיא בת 89, אמרה שהיא קראה את הספר, ובחרה להיות זברה".

אגב, איורי הספר מקסימים.

"את איל אילת המאייר אני מכיר כבר 20 שנה. לאח שלי היה עיתון סטודנטים בחיפה, שאיל אייר לו קריקטורות, ואני חיפשתי לעבוד עם מישהו על קומיקסים, ופה התחברנו. קודם כתבתי מה אמור להיות בכל איור, ואז הוא הצטרף, והקפיץ את הרעיון בכישרונו למקומות מאוד יפים. מבחינתי, האיורים הם חלק אינטגרלי, לא קישוט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איור מתוך הספר "אבולוציה שלי או: איך הפכתי משפן לאריה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטיפ של הסופר גילי ויינטראוב: 3 קערות מים לכלב (לפחות!)

"הכלב שלנו נשאר במהלך היום כמה שעות לבד בבית. מאחר וחם ומאחר והוא צעיר ואנרגטי, הוא עלול להפוך את המים ולהישאר מיובש. לכן אנחנו משאירים לו שלוש קערות מים במקומות שונים בבית, כך שאם הוא הופך אחת, עדיין נשארות שתיים לגיבוי. באותה הזדמנות גם ממלאים קערת מים בחצר לחתולים".

לדף הפייסבוק של הספר "אבולוציה שלי או: איך הפכתי משפן לאריה" מאת גילי ויינטראוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully