וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: תינוק גורילה חוגג יום הולדת

17.6.2012 / 13:01

עוד חיות מסביב לעולם: בישראל נולדה קרנפה לבנה, כלבה מגזע לאסה אפסו בתצוגת אופנה בברזיל, ניצלו שלושת הדובים האחרונים שהוחזקו בכלובים פרטיים בפולין

הודו: מיינה הודית מאכילה גוזלים

ציפור מיינה הודית מחזיקה בפיה חגב, שנועד להאכיל את שלושת גוזליה, ניו דלהי, הודו. ציפור זו מצוייה ברשימת "מאה המינים הפולשים הגרועים בעולם", וידועה כציפור הפולשת אל בתי גידול של ציפורים אחרות וניזונה ממזונן, תוך שהיא דוחקת אותן החוצה.

ברזיל: לאסה אפסו בתחרות כלבים

טיפאני, כלבה מגזע לאסה אפסו, במהלך אירוע תצוגת אופנה של כלבים בסאו פאולו, ברזיל. גזע הכלב המיוחד הזה מגיע מטיבט, שם הוא נחשב לקדוש, שכן הבודהיסטים מאמינים שנשמותיהם של המורים שלהם עוברות לאחר מותם אל כלבים אלה.

קליפורניה: תחרות אתגרית לכלבים

דסטי, כלב לברדור בן חמש, מתחרה בתחרות צלילה במהלך תחרות אתגרית לכלבים בדל מאר, קליפורניה, ארצות הברית. במהלך התחרות התחרו הכלבים בגלישה, צלילה, תפיסת פריסבי ומירוצים.

אילינוי: משפחת דולפינים

דולפינה פסיפית לבנת צד, שוחה לצד תינוקה בן השבועיים, באקווריום בשיקאגו, אילינוי, ארצות הברית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

קנדה: לווייתן נסחף אל החוף

אנשים נאספים מסביב לגופתו של לווייתן גדול סנפיר (לווייתן גיבן), לאחר שעלה על החוף, ומת, בפרובינציית קולומביה הבריטית, קנדה. הלווייתן נמצא כשהוא עדיין חי ועל גופו פציעות רבות, אך מת זמן קצר לאחר מכן. לווייתנים אלה יכולים להגיע לאורך של כ-16 מטרים ולמשקל של כמה עשרות טונות.

קליפורניה: גורילה תינוק חוגגת יום הולדת

מונרו, גורילת השפלה המערבית, חוגגת יום הולדת שנה בגן החיות בסן דייגו, קליפורניה, ארצות הברית. עוגת יום ההולדת של מונרו עשויה מקרח, מפירות וירקות. את הנר שמקשט את העוגה גילפו עובדי גן החיות מגזר.

ישראל: קרנפה לבנה נדירה נולדה

טנדה, קרנפה לבנה בת 20, עומדת ליד גורה בן היום בספארי רמת גן, ישראל. בספארי עדיין מחפשים שם לרך הנולד, ועל פי המסורת, גם הוא צריך להתחיל באות ט', כמו בשמה של אמו.

פולין: מצילים את שלושת הדובים האחרונים

מיסזה, דובה בת 26, מביטה מתוך כלוב במקלט פרטי לחיות בעיר קורוביצה ליד וורשה, פולין. ארגון להצלת בעלי חיים "ארבע כפות" העולמי, יחד עם ארגון "ויוה" המקומי הצליחו להציל את שלושת הדובים האחרונים הכלואים בכלובים פרטיים בפולין. שלושת הדובים, שהוחזקו בתנאים קשים, שימשו כדובי קרקס, ואף השתתפו בקרבות כלבים, הוחרמו והועברו למקלט הנוכחי, ומשם יועברו למשכן קבע. הדובים, שהוחזקו בכלובים קטנים, סובלים מבעיות התנהגותיות ורפואיות, והם יעברו בדיקות ושיקום על ידי רופאי הארגון ועובדיו.

קליפורניה: מעשה בחמישה צבים

חמישה צבים אפריקאים נהנים בדשא של פארק "עולם המים", בסן דייגו, קליפורניה, ארצות הברית. שמו של הצב הבוגר הוא באסטר, והוא כבן 20, ואילו גילם של הארבעה הקטנים הוא פחות משנה. צבים אלה, הנקראים צבי סולקטה, אופייניים לאיזורי צפון אפריקה, ויכולים להגיע לגיל המופלג של מאה שנים.

ספרד: נשר ממריא

נשר המכונה גריפון ממריא בשמורה מעל האי מיורקה, ספרד. נשר זה, המכונה גם ה"נשר הגדול", נע בלהקות, וניזון בעיקר מנבלות ומיונקים קטנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully