וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרידי רקטת גראד אותרו באזור מצפה רמון

בפעם השנייה ביממה - שרידי רקטת גראד התגלו בדרום: השרידים אותרו על ידי גורמי ביטחון באזור מצפה רמון, וההערכה היא כי הרקטה שוגרה ממצרים, אף שבקהיר מכחישים

שרידי רקטת גראד נוספת התגלו אמש (שבת) בדרום, לאחר שמוקדם יותר אתמול נמצא נפל של רקטה נוספת באזור עובדה הסמוך לאילת. הרקטה, בקוטר של 122 מילימטרים, שוגרה ככל הנראה הלילה מאזור סיני והתגלתה סמוך למצפה רמון. גורמי ביטחון שביצעו סיור באזור מצאו את שרידיה. חבלני המשטרה הוזעקו לפנותם.

גורמי צבא מעריכים כי כפי הנראה מדובר בשתי חוליות רקטות שונות, אשר ביצעו בנפרד את שני השיגורים. גורמי צבא חוששים כעת כי מצפה רמון תיכנס כעת למעגל האיום של הרקטות ובפיקוד העורף מתקיימת הערכת מצב בעקבות האירועים.

במערכת הביטחון גוברת כעת ההערכה שמדובר ברקטות ששוגרו מאזור מדבר סיני. זאת למרות שגורם ביטחוני מצרי הכחיש את הדיווחים לפיהם הרקטה שוגרה משטח מצרים. "מדובר בטענות ישראליות שמטרתן לפגוע במצב הביטחוני בסיני ולהשפיע על הבחירות לנשיאות במדינה", אמר הגורם לאתר המצרי "אל-מסרי אל-יום".

הרקטה שאותרה אתמול בבוקר נמצאה על ידי תושבי יישוב סמוך, שיצאו להאכיל גמלים. "זה בהחלט אירוע מפתיע כי האזור כאן הוא שקט", סיפר לוואלה! חדשות אודי גת, ראש המועצה האזורית חבל אילות. "אנחנו לא מכירים אירועים כאלה בדרך כלל. ביישוב שמעו אתמול פיצוץ עז ולא הבינו מה זה, ורק הבוקר כשיצאו לעבודה כדי לקבל אנשים שמגיעים לכאן לטייל, זיהו את השרידים".

ראש מועצת מצפה רמון, פלורה שושן, אמרה בתגובה כי "זה משנה את מפת היירוטים. אני מקווה שזה טיל תועה ולא משהו שיתחיל להיות מגמה. מצפה רמון תישאר המקום הכי רגוע במדינה עד עכשיו". שושן הוסיפה כי אף תושב לא התקשר כדי להביע חשש או חרדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully