וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמר בנס: בת ארבע שהתה ברכב כשעתיים בשיא החום

16.6.2012 / 17:45

על פי עדות קרוב משפחה, נכנסה הילדה לרכב של הוריה בעת שאלו לא שהו בבית. צוות מגן דוד אדום פינה אותה לבית החולים שערי צדק במצב קל עד בינוני כשהיא סובלת ממכת חום

ניצלה בנס: ילדה בת ארבע נשארה היום (שבת) למשך כשעתיים ברכב פרטי באבו גוש, שאליו ככל הנראה נכנסה בעצמה וחולצה על ידי קרוב משפחה. היא הובהלה במצב קל עד בינוני על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים שער צדק שבירושלים.

מעדות ראשונית שמסר דודה של הילדה עולה כי מדובר בתושבת המקום שנכנסה לרכב כשהיה פתוח, ובשעה שהוריה לא שהו בבית. הדוד ראה את אחייניתו בת הארבע במכונית והוציא אותה במהירות. פרמדיקים שהגיעו למקום העניקו לילדה טיפול רפואי, ופינו אותה לבית החולים כשהיא סובלת ממכת חום ומעורפלת הכרה. לא נשקפת סכנה לחייה. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה.

בימי קיץ חמים אלו מתרבים המקרים בהם נשכחים ילדים ופעוטות בתוך הרכבים, כאשר גם זמן קצר בשמש הלוהטת יכול לפגוע בהם קשות. ביום שני האחרון ננעלה ילדה במושב האחורי של רכב אמה, בכפר סבא, לאחר שדלתות המכונית ננעלו בשגגה. האם הזעיקה את כוחות ההצלה שניפצו את שמשות הרכב וחילצו את בתה, ששהתה בו מספר דקות, לכן לא נגרם לה כל נזק. לפני כחודש חולץ פעוט בן שנה וחצי ללא פגע מתוך מכונית נעולה בכרמיאל. אמו, שהבחינה כי שכחה את המפתחות ברכב והוא ננעל, הזעיקה את כוחות ההצלה, וכבאים שהגיעו למקום פתחו את המכונית וחילצו את הפעוט. התברר כי תקלה הובילה לנעילת הרכב ולפעוט לא נשקפה כל סכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully