וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קצין הותקף באגרופים כי העיר לנהג שנסע בפראות

11.6.2012 / 3:21

על פי החשד הותקף הקצין בידי ארבעה אזרחים בדואים, אשר חסמו את נתיב נסיעתו ואילצו אותו לעצור בצד הדרך, לאחר שהעיר להם על נהיגה פרועה. חשוד שנעצר קשר עצמו לאירוע

משטרת ישראל מנהלת מצוד אחר מספר חשודים בתקיפת קצין צה"ל שיצא ביום שישי מבסיס הטירונים של חטיבת הצנחנים באזור שומריה. קצינים בצנחנים ידעו לספר כי לאחר עזיבתו את הבסיס, נסע הקצין במכוניתו וזיהה רכב הסעות הנוסע בפראות והעיר לנהגו באמצעות תנועות ידיים ושימוש בצפצפת הרכב. בתגובה, נצמד אליו רכב ההסעות, עקף אותו ואף חסם את נתיבו עד שנאלץ הקצין לעצור בצד הדרך.

כאשר זיהו נוסעי רכב ההסעות כי הקצין עצר את מכוניתו, יצאו ארבעתם מהרכב, זינקו עליו ותקפו אותו באגרופים, סטירות ובעיטות. תוך שהוא שותת דם בצד הכביש, הבחינו הארבעה כי הקצין נושא עליו מכשיר סלולרי מסוג מירס - שבו לכיוונו ולקחו אותו ממנו.

עוד בטרם פונה לקבלת טיפול רפואי, התאושש הקצין ומיהר לדווח על המקרה למוקד 100 של המשטרה, בעזרת דיבורית המותקנת במכוניתו. מפקד משטרת מרחב הנגב, תת ניצב פרץ עמר, הנחה להקים צוות חקירה מיוחד במשטרת העיירות שפרשה כוחות גדולים בשטח במטרה לאתר את החשודים.

חשד: התוקפים - מסיעי שב"חים לשטח ישראל

בהמשך, כאמור, פונה המותקף לבית החולים סורוקה בבאר שבע לקבלת טיפול רפואי ועבר סדרת צילומים, עקב חשש שהחשודים שברו את צלעותיו. לדבריו, הופתע מהאלימות והאכזריות בה נקטו התוקפים, ולא מיהר להגיב בצורה קשה יותר. מחקירה ראשונית התברר כי מדובר באזרחים בדואים המסיעים שוהים בלתי חוקיים לישראל.

לאחר הפעלת מאמץ מודיעיני הצליחו שוטרי תחנת העיירות לעצור חשוד אחד שקשר את עצמו לפרשה. קצינים בחטיבת הצנחנים סיפרו כי התוקפים בעלי אזרחות ישראלית וכי המקרה עוד יתוחקר כדי לבחון את התנהלות הקצין ואופן התגובה שלו.

לפני מספר שנים התרחש אירוע דומה, במהלכו טייס קרב הותקף על ידי מספר תושבים בדואים סמוך לבסיס נבטים, לאחר שנהגו בפראות וחסמו את נתיב נסיעתו. הטייס, בתגובה תקף את הבדואים והבריח אותם. מאוחר יותר התקיימה "סולחה" בין ראשי השבט הבדואי למפקדיו של הטייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully