וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב הדרום נהג בפראות - וייכלא לשש שנים וחצי

רמי שני

10.6.2012 / 18:00

צעיר תושב תל שבע שנעצר בתום מרדף משטרתי בשנה שעברה, הורשע בעבירות של סיכון חיי אדם ובנהיגה ללא רישיון. במסגרת נהיגתו הפרועה הוא חצה אי תנועה ואף התנגש באוטובוס

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ראשון) עונש של שש שנות מאסר וחצי על תושב היישוב תל שבע שהורשע בעבירות של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה ונהיגה ללא רישיון.

באמצע חודש פברואר אשתקד, בעוד אדם נוסף נוסע איתו ברכב, מיאן אחמד אלא עסם, בן 29 מתל שבע, לעצור, על קריאתם של שוטרי ניידת סיור, לאחר שנתפס נוהג בפראות בכביש שבין באר שבע ליישוב מגוריו (כביש מספר 25). הוא המשיך בנסיעה פראית, במהלכה ירד לדרך כורכר סמוך לכביש בעוד השוטרים רודפים אחריו. אחר כך הוא עלה שוב לכביש והחל לנסוע נגד כיוון התנועה. בשלב מסוים הוא אף חצה את אי התנועה בין הנתיבים, התנגש באוטובוס ומכוניתו הסתחררה עד שנעצרה לבסוף. השוטרים הוציאו אותו מהמכונית והובילו אותו לחקירה.

התברר כי אין זו הפעם הראשונה שאלא עסם מסתבך בעבירות תנועה. הוא נשפט בשנת 2006 והורשע בעבירה דומה של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה. עונשו הועמד אז על קצת יותר מארבע שנות מאסר. השופט אלון איינפלד כתב בגזר הדין, כי נסיבות האירוע האחרון הן מסוכנות יותר, שכן הוא נסע על כביש בניגוד לכיוון התנועה ואילץ כלי רכב לסטות מנתיבם. הוא גזר על הנאשם גם שנה וחצי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים ופסל אותו מלהחזיק רישיון נהיגה ברכב מנועי למשך שלוש שנים. יצוין כי אלא עסם הורשע במסגרת הסדר טיעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully