וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי בסבבה: אל תדברי עם המאהב ליד התוכי

א. ב דן

10.6.2012 / 15:26

והפעם מארח מדור חי בסבבה את אייל חתוכה, חוקר פרטי, המגדל בביתו תוכי ממין ג'אקו, שלושה כלבי פאג ורועה גרמני אחד. שיחה חייתית תחת מעטה חשאי

בימים אלו עומל כותב המדור יחד עם הבמאי יוסי רבך על סרט דוקומנטרי על אודות הבדרן המנוח דודו טופז. לצורך תחקיר מסובך במיוחד הסתייענו בחוקר הפרטי אייל חתוכה. מאחר ובחיים אין שום דבר מקרי, גם חייו של חתוכה, כמו אלה של כותב המדור, פרועים למדי. בנוסף לג'וב מסקרן, הוא אוחז בלא פחות מארבעה כלבים (שלושה פאגים סיניים ורועה גרמני אחד) ותוכי ממין ג'אקו. נפגשנו לשיחה חייתית לפני גילוי מרעיש שירעיד את אמות הסיפים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אומר "בוקר טוב" לכל בני המשפחה. אייל חתוכה עם התוכי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תגיד, התוכי מקלל לפעמים?

"הוא תוכי מנומס, הוא לא מקלל. בכל בוקר, כשאני יורד לסלון בשש בבוקר, הוא מברך אותי ב'בוקר טוב!' ואחר כך את שאר בני המשפחה. הוא שומע את הרעשים, ויודע שכשהוא אומר 'בוקר טוב!", ירימו לו את הסדין, ואז הוא גם יקבל את ארוחת הבוקר, כי בלילה הוא מכוסה בסדין. בבוקר מצב הרוח חוזר אליו מיד, והוא פוצח בשריקות ובכל מיני מילים ומשפטים שהוא למד במשך השנים".

למשל?

"המשפטים הכי אהובים עליו הם 'מה קורה?' ו'מה נשמע?'. אני עונה לו 'הכל בסדר', יעברו כמה דקות, והוא ישאל שוב 'מה נשמע?'.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ואיך הוא מסתדר עם הכלבים?

מבין שלישיית הפאגים הסיניים, יש כלבה קטנה וחוצפנית שתמיד מזדנבת, אז אשתי קוראת לכלבה 'תותה, החוצה!', והתוכי למד לחקות אותה במשך הזמן, כך שאני לא צריך להוציא את הכלבה בעצמי, התוכי מוציא אותה. ברגע שהיא מתקרבת, הוא אומר לה 'תותה, החוצה!'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בסוף הבעל שם מעקב על האישה. חוקר פרטי אייל חתוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטיפ של החוקר אייל חתוכה: אל תדברי עם המאהב ליד התוכי

לרוב הלקוחות של אייל חתוכה אין בעלי חיים, אבל מנסיונו האישי עם תוכים ועם חקירות בעניינים אישיים, הוא מעניק טיפ שהוא גם דוגמה למקרה שאירע בעבר במסגרת עבודתו:
"מן הסתם תוכי מדבר מזן ג'אקו לומד לדבר מהר מאוד. על כל מה שהוא שומע בבית, דברים נעימים ולא נעימים, הוא חוזר. במקרה שקרה לנו בעבר אישה בתהליך גירושים, שהיה לה מאהב בשם 'מיקי' (שם בדוי), דיברה איתו כמה פעמים ביום. זה היה עניין של זמן עד שהבעל שמע בבית מהתוכי את השם 'מיקי', וזה הדליק אצלו נורית אדומה. הבעל שאל את האישה מי זה המיקי הזה שהתוכי מדבר עליו כל הזמן. הוא החליט לבדוק את העניין, ושם עליה מעקב כדי לבדוק את העניין".

לאתר של אייל חתוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully