וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ בא: חופים משפחתיים

אמילי עמרוסי

7.6.2012 / 7:50

ואלו האנשים שיכולים להרוויח מהצעתי לייסד בישראל חופים משפחתיים: הורים לילדים קטנים שרוצים לנפוש בחוף בלי להיתקל בישבנים זרים; הורים מודעים שמעוניינים למנוע מבנותיהן הצעירות לפתח דימוי גוף בעייתי, שאינם מעוניינים שבנותיהם יספגו מודלים אכזריים של רזון קיצוני או השתתפות בתחרות נגד הטבע; נשים שחצו את גיל 25; נשים המכבדות את גופן ואת סביבתן; נשים שרוצות להגן על רשתית עינו של הבעל; נשים שמרגישות מושפלות כשהן נאלצות להתפשט בפרהסיה; נשים הרות; נשים אחרי לידה; אמהות בכל גיל; נשים שהגנטיקה או הטבע לא חננו אותן בנתוני תחרות; נשים שלא מעוניינות להשתתף בתחרות; רעיות פמיניסטיות; רעיות פסימיסטיות; גברים עם כרס; אנשים רגישים שחלקת בשרו החשופה של הזולת מפריעה להם לאכול אבטיח; אנשים רגישים לשמש; הורים לבנים טרם ההתבגרות המינית, במהלך ההתבגרות המינית, אחרי ההתבגרות המינית (טוב, זה אף פעם לא מגיע); קשישים; בני 40 ומעלה; משפחות שמרניות שרוצות לשבת על החוף בצוותא בלי לקרוע את המשפחה לחופים נפרדים.

בחופים המשפחתיים לא יוצב שומר בכניסה ולא יסתובבו משמרות צניעות. יוחל איסור מוחלט להעיר למישהו על לבושו או אי לבושו. יוחל איסור מוחלט על ביקיני. אין שום מבקר אופנה בכניסה לחתונה, אבל כולם יודעים שצריך להתלבש יפה, ואין תקנון לבוש בכניסה לבנק ובכל זאת כולם מכבדים את הקוד הבלתי רשמי. כך יהא בחוף המשפחתי: האקלים הטקסטילי יונע רק מהתחשבות וולונטרית בזולת. כל אחד יגיע לבוש כפי הבנתו, באופן שיהיה לו נוח ונעים אך ימנע מסביבתו מבוכה.

משפחות יגלו את חוויית הים

מי שנורא חשוב לה ביקיני, שתצעד 100 מטר ימינה אל החוף הרגיל, ומי שנורא חשוב לו לא לראות נשים בכלל או מרפקי נשים בפרט, שיצעד 200 מטר שמאלה אל החוף הנפרד. כל השאר מוזמנים לבילוי משפחתי שבו לא מחייבים אותך להתהלך עירום ועריה.

90 אחוזים מהדתיים שאני מכירה ינהרו לחופים האלה. היום הם לעיתים מתפצלים לחופי ההפרדה המגדרית, לעיתים יושבים בחוף המעורב ואוכלים חול ולעיתים מחפשים חלקת חוף מבודדת (נטולת מציל!) שבה יוכלו לרחוץ. בחופים המשפחתיים הם יהיו קטע לגיטימי מהנוף.

ייתכן שהנשים הדתיות לא ייכנסו למים או ייכנסו בבגד ים צנוע. או ברמודה וגופייה. או מכנסי בד דקים וחולצת טריקו. או שמלה. אם בד השמלה הרטובה כבד להן, שילכו לחוף הנפרד, ואם הצופה בהן מתעצבן, שילך לחוף המעורב. מובן שגם גברים ישתדלו שלא לפרוע את המרחב הציבורי ביותר מדי מידע אנטומי. משפחות יתחילו לגלות את חוויית הים: אבות יבלו אחר צהריים עם בנותיהם, אמהות לא ייאלצו להיפרד מהבנים. איש ואישה יישבו על מחצלת יחד, חבוקים, נהנים מרוח הגלים.

שונאי דתיים ייתלו בטיעונים פמיניסטיים כדי לסכל את כינון החופים המשפחתיים. יגידו שרעיון כזה פוגע בחירות. מעניין שחרב החירות תמיד נשלפת כשצריך להגן על פופיק חשוף, אף פעם לא כדי להגן על מי שהפופיק הזה מטריד אותו כאדם, כמחנך, כהורה. ערב החופש הגדול, אני קוראת לשר להגנת הסביבה גלעד ארדן להקדיש רצועת חוף או שתיים למשפחות. גם השר ארדן מוזמן. האבטיח עלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully