וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת נהג סגן השר ליצמן: "הסמים - לשיכוך כאבים"

6.6.2012 / 22:37

אשתו של נהג סגן השר, שנעצר לאחר שנמצאו שרידי סמים קלים ברכבו, שלחה מכתב לחבריה בעבודתה בו הסבירה כי השתמש בסמים כדי להקל על כאבים מהם סבל בעקבות תאונת טרקטורון קשה

נהגו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, שנעצר לאחר שנמצאו שרידי סמים קלים במכוניתו של סגן השר, החזיק את אלו לצרכי "שיכוך כאבים" בלבד - כך על פי מכתב שכתבה אשתו של הנהג לחברי עבודתה. היא האשימה את התקשורת בסילוף העובדות והסבירה כי בעלה צרך את הסמים, כנראה מסוג מריחואנה, עקב כאבים שנגרמו לו לאחר תאונה שעבר לפני מספר חודשים.

"בחול המועד פסח בעלי התהפך עם טרקטורון ושבר ארבע צלעות. הוא סבל מכאבי תופת בלתי נסבלים בכלי הנשימה, ואין לזה שום טיפול", כתבה במכתב, "הרופא הציע לו בעל פה, להשתמש במשככי כאבים מסוימים שלא ניתנים במרשם". לטענתה, השימוש במשככי כאבים אלו סייע לבעלה להשתלב בעבודה. אתמול סיפר פרקליטו של הנהג כי הוא הודה שהסמים שייכים לו ואף "סיפק הסברים למשטרה בעניין זה".

שרידי הסם נמצאו ברכב השרד של סגן השר ביום שלישי לפנות בוקר, לאחר שהרכב היה מעורב בתאונה. במהלך הנסיעה פגע הנהג בקיר אבנים ברחוב חטיבת ירושלים, סמוך לשער יפו בעיר, צלצל למוקד המשטרה, דיווח על הפגיעה ועזב את המקום. כוחות משטרה שהוזעקו למקום פרצו לרכב, ערכו חיפוש ברכב ומצאו בו שרידי סם וכתמי דם על המושב. הנהג נעצר בביתו ורישיונו נלקח ממנו ל-90 יום.

"במשטרה נמסר לו שהוא יכול ללכת הביתה"

האישה סיפרה לעמיתיה לעבודה את גרסתה להשתלשלות האירועים באותו ערב. לדבריה, נהג סגן השר "חזר מהכותל בנהיגה, ומישהו מהנתיב מולו נכנס לנתיב שלו. בעלי נאלץ לסטות ונכנס בקיר. הוא התקשר למשטרה ודיווח על התאונה. נאמר לו שאם אין נפגעים – הוא יכול לקרוא לגרר ולמחרת להגיש תלונה. הוא התקשר לגרר והם הגיעו אחרי שעתיים עם וו לא מתאים. אמרו לו שישלחו גרר אחר. כיוון שהיה כבר מאוחר מאוד, השאיר בעלי את הרכב שם ולקח מונית הביתה. ניידת שעברה במקום וראתה רכב פגוע נטוש לכאורה, פרצה את הרכב ובדקה אותו בבדיקות יסודיות לפי הנוהל".

בשיחה עם וואלה! חדשות אישרה את דבר המכתב ואמרה: "אני לא יודעת איך גם הדבר הזה הגיע לידי התקשורת. זה מכתב פנימי שלא נועד לצאת החוצה. לא היה אכפת לי מה בחוץ חושבים, כתבתי אותו כדי שלפחות במקום עבודתי והאנשים שקרובים אלי ידעו את האמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully