וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוות גלעד: אבנים יודו אל עבר שוטרי מג"ב

יהושע בריינר

7.6.2012 / 0:02

השוטרים השיבו בזריקת רימוני הלם לעבר המיידים, שהיו רעולי פנים, על מנת לפזרם. הסיבה לעימות: שמועה שהתפשטה בדבר הרס של שני מבנים במאחז. לא היו נפגעים

מספר מתנחלים רעולי פנים יידו אמש (רביעי) על פי החשד אבנים לעבר כוחות משמר הגבול במאחז חוות גלעד שבשומרון. הכוחות השיבו בזריקת רימוני הלם, שפיזרו את רעולי הפנים. לא היו נפגעים בקרב המתנחלים או בקרב הכוח.

העימות בין הצדדים התפתח לאחר שבקרב תושבי המאחז התפשטה השמועה כי שני מבנים במאחז ייהרסו במהלך הלילה, מה שהוציא עשרות מתנחלים מבתיהם. "מידע מהימן שהגיע לתושבי היישוב דיבר על כוונה לבצע הרס בחווה במהלך הלילה", סיפר לוואלה! חדשות איתי זר, מראשי חוות גלעד. "למקום הוזעקו תושבים מכל הסביבה, לאחר שאכן הגיעו למקום כוחות מג"ב שלא במסגרת השגרה, ובמקום התפתח עימות במהלכו נזרקו רימוני הלם לעבר תושבים במקום".

בעימותים שפרצו מוקדם יותר אתמול בין כוחות המשטרה לבין פעילי ימין בירושלים, בעקבות דחייתו של "חוק ההסדרה" בכנסת, נעצרו ארבעה פעילים. בין העצורים, שני קטינים וכן פעילי הימין הקיצוני איתמר בן גביר. במהלך ההפגנות חסמו הפעילים כבישים ואף הבעירו צמיגים. הצעת החוק, שנועדה לעקוף את הוראת בג"ץ לפנות את תושבי שכונת האולפנה בבית אל, נדחתה ברוב של 69 חברי כנסת מול 22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully