וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונה הולנדית חדישה תשקף סחורות שיועברו לגדה

טל שלו

6.6.2012 / 18:40

שר החוץ ההולנדי הגיע לגשר אלנבי על מנת לבחון מקרוב את הצבתה של מכונה חדשנית לשיקוף סחורות שממשלתו תרמה לישראל ולרשות הפלסטינית. מחר הוא ייפגש עם ראש הממשלה

שר החוץ ההולנדי, אורי רוזנטל, ביקר היום (רביעי) במעבר גשר אלנבי במטרה לבחון את התקדמות העבודות להצבת משקף סחורות מתקדם, אותו תרמה ממשלת הולנד לישראל ולרשות הפלסטינית.

מכשיר השיקוף החדשני, שיוצב תחילה במעבר אלנבי ובהמשך צפוי להיות מוצב גם במעבר כרם שלום, צפוי לספק פתרון ממשי לבעיית שיקוף סחורות ומכולות מסחריות והכנסתן לתחומי הגדה והרצועה. מטרתו העיקרית של המכשיר היא להגדיל את היקף המסחר בין רצועת עזה והגדה לירדן ולשאר מדינות האזור.

ישראל והולנד חתמו על ההסכם להצבת מכונות השיקוף בחודש פברואר האחרון, והשבוע, כאמור, הגיע לישראל שר החוץ ההולנדי רוזנטל - ממוצא יהודי - במטרה לבחון את התקדמות הפרויקט. הוא צפוי להיפגש מחר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

את הביקור בגשר אלנבי הובילו מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף איתן דנגוט, ומנהל מעבר גשר אלנבי, יוני דותן, ואליהם התלוו נציגים ממספר משרדים ממשלתיים וכן נציגי הקוורטט וגורמים בכירים ברשות הפלסטינית. במהלך הביקור, סקר דנגוט את העבודות לקידום הצבת משקף הסחורות וכן את היערכות מעבר גשר אלנבי לקראת מעברם של תיירים רבים במהלך הקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully