וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום באונס הכפול ברמת ישי: "הוא אמר: לא מתנגדים לי"

קובי דוד

5.6.2012 / 14:00

שני תושבי הכפר מנשייה זבדה הואשמו באונס שתי נשים בחורשה. לפי כתב האישום, השניים תלשו באכזריות מגופן של הנשים תכשיטים יקרים ואיימו עליהן באקדח

פרקליטות מחוז הצפון הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום חמור ובקשת מעצר נגד קאסם סעאדיה ופיראס סעאדיה, בשנות העשרים לחייהם, מהכפר מנשייה זבדה, בשל האונס הכפול ברמת ישי לפני כשבועיים. השניים הואשמו, בין היתר, בעבירות של חטיפה לשם ביצוע עבירות מין, אונס, מעשה סדום, שוד בנסיבות מחמירות, וכן עבירות אלימות.

לפני כשלושה שבועות הגישו שתי נשים מאזור העמקים תלונה בתחנת משטרת מגדל העמק. השתיים סיפרו כי הן נאנסו באכזריות על ידי שני גברים שביצעו בהן גם מעשי סדום, וגנבו את חפציהן האישיים. המעשים אירעו בזמן שהשתיים שהו עם שני גברים בחורשה, הנמצאת סמוך לאזור התעשייה של רמת ישי. הנאשמים הבריחו את הגברים ואז תקפו את שתי הנשים.

לפי כתב האישום, הנאשם, קאסם סעאדיה, ניגש לאחת הנשים והיא החלה לצרוח בבהלה ודרשה שלא ייגע בה. "אני ממשפחת אבו כאלב, אני עושה ככל העולה על רוחי, אעשה מה שבא לי ואף אחד לא יתנגד לי", אמר לה.

הנשים סיפרו לחוקרי המשטרה כי שני הגברים שאנסו אותן נטשו אותן בחורשה וכאמור, גנבו מהן את חפציהן האישיים. למחרת בבוקר נעצר קאסם סעאדיה, וזמן קצר לאחר מכן נעצר גם פיראס סעאדיה. במקביל להארכת מעצרם, ציינו במשטרה כי נעצר חשוד שלישי, שעל פי החשד סייע להם במהלך מעשה האונס, אולם הוא שוחרר מחוסר ראיות.

"תלשו באכזריות את תכשיטי הזהב שענדו"

"הנאשמים איימו על המתלוננות, אנסו אותן שלא בהסכמתם. ביצעו מעשה סדום בניגוד לרצונם. תקפו אותן לצורך ביצוע פשע ואף גרמו להן לחבלות של ממש", נכתב בכתב האישום. "קאסם סעאדיה גנב את מכשיר הטלפון של המתלוננת, תחת איומים ומעשי אלימות שנועדו להשגת הרכוש והטלפון ולמנוע התנגדות לגניבה. נהג ברכב ללא רישיון, נהג ברכב ללא רשות מבעליו ונטש אותו במקום אחר".

"הנאשמים איימו על הגברים באקדח כי אם לא יצאו מרכבם הם ישתמשו בו וירו בהן", תואר בכתב האישום. "לפני שנמלטו מהזירה הם תלשו באכזריות את תכשיטי הזהב שענדו, מהצוואר הידיים והאוזניים. טבעות זהב, שעון יד וצמיד זהב. הנאשם אף תלש מעל צווארה של אחת הנשים שתי שרשראות זהב שהיא ענדה".

עוד על המקרה
המשטרה עצרה חשוד שני באונס הכפול באזור רמת ישי
חשד: שתי צעירות מהצפון נאנסו בידי זוג גברים

לפניות לכתב: davidkobi@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully