וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי על: זוכי Britain's Got Talent 2012, הכלב פדסי ובעליו

כרמי צדוק

13.5.2012 / 15:21

פדסי, כלב בריטי בן 6, ואשלי, בעליו בת ה-17, זכו בתוכנית הכשרונות הפופולרית "Britain's Got Talent 2012". פדסי יודע לרקוד, לקפוץ ובעיקר להשאיר הרבה פיות פעורים

בגמר "Britain's Got Talent 2012", מתוכניות הריאליטי הנחשבות בבריטניה בה התגלתה הזמרת סוזן בויל, שהתקיים אתמול, 12 במאי 2012, זכו הכלב פדסי בן השש יחד עם בעליו, אשלי, נערה בת 17. גם הפעם היתה התוצאה ברורה למראה חיוכו של השופט הראשי סיימון קאוול.

את פדסי, כלב מעורב עם בורדר קולי, בישון פריזה וסיני מצויץ, קיבלה אשלי מהוריה לכבוד ליום הולדתה ה-11. היא פתחה אריזת מתנה, ובה חיכה לה הגור הקטן. במשך כל חייה היא היתה מוקפת בכלבים: "הבית לא היה אף פעם ריק, תמיד היה לנו כלב", היא מספרת. מאז שפדסי היה גור, עבדה איתו אשלי על תרגילי משמעת בסיסיים, כשבהמשך התקדמו לריקודים של ממש. בעקבות כישרונו הרב החליטה אשלי לפנות לתחרות.

ריקוד הגמר הזוכה של פדסי ואשלי לצלילי "משימה בלתי אפשרית"

אשלי מספרת שמאז התוכנית והזכייה בה כל טיול איתו מתארך מאוד ועשוי להגיע לשעות: "פדסי ואני המומים מכמות התמיכה שאנחנו מקבלים. אנשים ברחוב מבקשים מאיתנו חתימות". אך גם אשלי מודעת היטב לעובדה שפדסי הוא ללא ספק הכוכב האמיתי מביניהם: "לפני כמה ימים", היא מספרת, "עצרה אותי אישה ברחוב ושאלה, 'זה פדסי?', אמרתי לה שכן. היא מאוד התלהבה, ורק בסוף שאלה, 'סליחה, ומה השם שלך?'".

ריקוד חצי הגמר של פדסי ואשלי

אשלי אילפה את פדסי בכוחות עצמה לקפוץ, לרקוד על שתי רגליו האחוריות, לעבור תחת רגליה ועוד שלל תנועות מרשימות. הריקוד שלהם מתבצע תמיד בתיאום מושלם, דבר שמצריך הרבה קואורדינציה וריכוז מצד השניים. "כל תרגיל שפדסי לומד נמשך באזור שלושה-חמישה שבועות עד שהתרגיל נקלט אצלו ומבוצע בצורה טובה", היא אומרת. "אני פועלת בשיטה חיובית בה אני נותנת לפדסי המון דברים טעימים. מאז התוכנית הוא עלה במשקל, במיוחד בזמן החזרות. אני עובדת איתו במקביל כל פעם על כמה תרגילים, כך שנספיק להעלות מופע מדי שבוע. בשביל להצליח לאלף כלב ברמה כל כך גבוהה חובה להצטייד בהרבה מאוד סבלנות, זה כלל מספר אחת".

למתנגדים לאילוף "קרקסי" היא אומרת: "פדסי לא סובל כשהוא מבצע את התרגילים. אמנם הוא מבצע אותם כדי לרצות אותי, אבל גם הוא נהנה. כשהוא לא מופיע, פעמים רבות ניתן לראות אותו עומד על שתי רגליים. מבין שנינו אני זאת שמפחדת ומתרגשת לעלות לבמה, הוא ממש רגוע, כשהוא רוקד יש לו חיוך על הפנים והוא שמח".

ריקוד האודישן של פדסי ואשלי לצלילי "הפלינסטונס"

בימים הבאים פדסי יעבוד על קריירת פופ של ממש. בעזרתו של סיימון קאוול, שכבר שכר כותב שירים ומלחין, הוא עתיד להיכנס לאולפן ההקלטות ו"להקליט" סינגל ייחודי - מעין שיר טכנו בו שומעים מיקס של היללות והנביחות שלו לצד מילים, אותן תשיר כנראה אשלי. לסינגל כמובן מתוכנן גם קליפ עם ריקוד של השניים. קאוול משוכנע שהשיר יהפוך ללהיט ברחבי העולם. צהובונים בבריטניה דיווחו כי קאוול מתכנן להציע לאשלי סכום כסף עצום בתמורה לפדסי. אשלי עצמה כמובן פסלה את האופציה מכל וכל. באחד הראיונות היא אמרה: "אין לי שום בעיה לבוא מדי פעם עם פדסי לביקור בביתו של סיימון, אבל לא יותר מזה. אשמח לעזור לו ולבחור יחד איתו גור כלבים ולאלף אותו כדי שיידע לרקוד גם כן, אבל לפדסי שלי אין מחיר". אהבת אמת או לא?

אך נראה כי לא רק סיימון קאוול מהווה סכנה לפדסי. בכדי למנוע גניבה של הכלב יקר הערך נוצל חלק מכספי הזכייה (500 אלף פאונד) לטובת אבטחה צמודה, בניית חומה גבוהה המקיפה את הבית ורישותה במצלמות אבטחה.

אוגי, הארטיסט. אביב חופי
אוגי, תאכל אבק. הכלב אוגי, כוכב "הארטיסט"/אביב חופי

חלומה של אשלי הוא להשתתף עם פדסי בסרט הוליוודי. "הייתי רוצה שבסרט ישחק גם רוברט פטינסון, זה יכול להיות מדהים", אומרת אשלי, "פטסי כל כך אוהב את המצלמה, מובי סטאר אמיתי". גם כאן קאוול נכנס לתמונה, והבטיח שבקיץ הקרוב הצמד הם יוטסו להוליווד לנסות את מזלם בתעשייה.

לקראת סוף השנה, השניים מוזמנים לאירוע הצדקה השנתי "The Royal Variety", שיתקיים במעמד בני משפחת המלוכה הבריטית על המלכה אליזבת והזוג הנוצץ וויליאם וקייט. אשלי מקווה, בעזרתו של פדסי, לנסות לאלף את כלבם של הזוג, קוקר ספנייל בשם לופו, וללמד אותו טריקים מרשימים בהם יוכל להשוויץ בין כותלי הארמון.

לקבוצת הפייסבוק הפעילה של פדסי ואשלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully